bump
Wat een heerlijk nummer, werd ik weer even aan herinnerd door de set van S&I in TMS
Wat een heerlijk nummer, werd ik weer even aan herinnerd door de set van S&I in TMS
Bedoel je dan alleen de GFH tracks of alle collabs van Ran-D & Adaro? Anders ben je Under Attack denk ik vergeten!Intervention wrote:kvind hem toch vetter worden dan dat ik eerst zei, leuke plaat en zeker beste track van hun want de rest vind ik dus echt niks.
Squid wrote:Ze mogen die naam G4H beter snel vergeten, want daarvoor waren hun tracks ongeveer van het zelfde niveau.
valt me nu pas op haha!Donkey controller wrote:eindelijk un keer geen ran-d vocals! zieke track!
Nee ik dan wel onder de alias GFH natuurlijkMaximum wrote:Bedoel je dan alleen de GFH tracks of alle collabs van Ran-D & Adaro? Anders ben je Under Attack denk ik vergeten!Intervention wrote:kvind hem toch vetter worden dan dat ik eerst zei, leuke plaat en zeker beste track van hun want de rest vind ik dus echt niks.
MovingMadness wrote:Jammer dat die melodie niet meer terug komt in de track.. erg vet namelijk.
Wel aardige plaatje