Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 14:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Artiest: Grimm and Reaper

Track(s): TBA

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 15:14 
 

Vearix schreef:
Artiest: Grimm and Reaper

Track(s): TBA

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 19:14 
 
Hardtraxx Newbie

Dit sloeg echt alles! de vorige track van grimm & reaper was al lomp.
Maar die plaat is niks bij deze. god de knetter wat een geweld!!!!! :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wel apart dat het precies dezelfde plaat is als Regain & Kona Black - Grim Reaper...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

Distinctive schreef:
wel apart dat het precies dezelfde plaat is als Regain & Kona Black - Grim Reaper...

Is niet dezelfde hoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

SMH schreef:
Als mod hoor je dit te sluiten en niet open te laten, deze jongens hebben GEEN release gehad, er worden topics van amateur producers gesloten waarvan de producties kwalitatief veel hoger zijn. Dus slotje hé ;)

Mijn oprechte excuses hoor, daar dacht ik nog niet eens aan toen ik reageerde. Meldt het dan gewoon even.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks