Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 16:18 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Artiest: Grimm and Reaper

Track(s): Evening Falls

Sample/video: http://youtu.be/FfwJl5muK4c?hd=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 22:27 
 
Hardtraxxer

???

Is dit nou weer nieuw?
Of heb ik met : Regain Ft. Kona Black - Grim Reaper de verkeerde naam?
Of is dit een remix?

:surrender: :surrender: >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel dik, de screeches doen me alleen aan de andere track denken, waar de naam me even van ontschoten is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 22:50 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Best dik idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 22:51 
 
Hardtraxx Newbie

Deze plaat brak die hele tent af bij itsotc!

Die kick klonk zoals pattrn 2 maar dan nog zwaarder! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 03:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben zeer benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 16:48 
 

_O_ :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit van deze gasten gehoord. maar het klinkt zo niet verkeerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 20:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hallo zeg, vette plaat!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 21:34 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt goed. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 21:35 
 
Hardtraxxer

op het eerste gehoor klinkt dit echt super dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 21:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel bang voor de kicks op HQ :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 14:34 
 
Hardtraxxer

Elexz schreef:
Heel bang voor de kicks op HQ :whistle:

Ja zeker weten deze kicks gaan net zo hoog als audiofreq kicks zoals ik ze nu hoor :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 12:32 
 
Hardtraxxer

Wat klinkt dit lekker zeg. Die screeches :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 20:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is er al bekend wanneer deze track gaat gereleased worden ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 16:35 
 
Hardtraxxer

Jonas schreef:
Is er al bekend wanneer deze track gaat gereleased worden ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker



21:35
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tropical1990 schreef:
Deze plaat brak die hele tent af bij itsotc!

Die kick klonk zoals pattrn 2 maar dan nog zwaarder! :surrender:


Klonk idd super vet bij itsotc!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind het veel weghebben van RR
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus Christus :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:59 
 
Hardtraxxer

Blijf het echt een vette plaat vinden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me deze eigenlijk niet meer herinneren terwijl ik hem wel op itsotc heb gehoord (blijkbaar) :P

Doet me nu nog niet heel veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het maar amateuristisch klinken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eens met de laatste reacties ja. In potentie heeft het nog wel wat opzich, maar alles is zo slecht uitgewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het toch wel een geniale track, ook al is het productie technisch nog niet goed genoeg.

Kevin-Raw schreef:
Vind het veel weghebben van RR


Vind ik ook, maar het spreekt me wel aan :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks