Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 00:16 
 

Staat al bij free-releases.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 02:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
Download is nog niet vrij gegeven dus mag gewoon hier staan ;)

Blijf ineens maar weg met die download ook. Soms denk je toch echt, met wat voor mensen leef ik op deze wereld? :surrender:
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 11:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
kauwgombal schreef:
Download is nog niet vrij gegeven dus mag gewoon hier staan ;)

Blijf ineens maar weg met die download ook. Soms denk je toch echt, met wat voor mensen leef ik op deze wereld? :surrender:


Omdat iemand een nummer maakt die jou niet aanstaat? Kansloze reactie :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normaal klaag ikecht NOOIT over pitchkicks, maar kom op die 2e pitch in de climax laat toch gewoon je muzieksysteem naar de tering gaan?
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Roebén schreef:
kauwgombal schreef:
Download is nog niet vrij gegeven dus mag gewoon hier staan ;)

Blijf ineens maar weg met die download ook. Soms denk je toch echt, met wat voor mensen leef ik op deze wereld? :surrender:


Omdat iemand een nummer maakt die jou niet aanstaat? Kansloze reactie :thumbdown:

Als jij DIT al een nummer vind?
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:48 
 

man man man :lol:
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

OMG......... volgens mij heb ik het nog nooit zo slecht gehoord. :lol:
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik had gehoopt op weer zo'n prachtige clip, want dat zou dit nog enigzinds vermakelijk maken.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

zet er dan een Place Of Terror kick onder :thumbdown: xd
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
zet er dan een Place Of Terror kick onder :thumbdown: xd


Weet niet waar dit op slaat?
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 18:07 
 
Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
Forbidden Phobia schreef:
zet er dan een Place Of Terror kick onder :thumbdown: xd


Weet niet waar dit op slaat?

wat een grapje ;)
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natuurlijk moest hier ook weer een bootleg van verschijnen.. want dit past echt binnen het Hardstyle genre! Waar denken sommige mensen mee! :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 18:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hou alsjeblieft op.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 18:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Soms schieten woorden tekort...
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Hou alsjeblieft op.

:thumbup:
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
jaron123 schreef:
Forbidden Phobia schreef:
zet er dan een Place Of Terror kick onder :thumbdown: xd


Weet niet waar dit op slaat?

wat een grapje ;)


Hmm oke, vind de place of terror kick namelijk behoorlijk lekker!

Maar OT weer !
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dmind is toch abductors? Verklaart een hoop :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Ik had gehoopt op weer zo'n prachtige clip, want dat zou dit nog enigzinds vermakelijk maken.


ik zie het al voor me. die chick van de vorige x erin en het zou alles compleet maken...
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

H E E R L I J K (L)
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 18:50 
 
Hardtraxx Addict

Joykill schreef:
Roebén schreef:
kauwgombal schreef:
Download is nog niet vrij gegeven dus mag gewoon hier staan ;)

Blijf ineens maar weg met die download ook. Soms denk je toch echt, met wat voor mensen leef ik op deze wereld? :surrender:


Omdat iemand een nummer maakt die jou niet aanstaat? Kansloze reactie :thumbdown:


Helemaal mee eens! -.- beetje overdreven om zo meteen te reageren maargoed..
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Roebén schreef:
kauwgombal schreef:
Download is nog niet vrij gegeven dus mag gewoon hier staan ;)

Blijf ineens maar weg met die download ook. Soms denk je toch echt, met wat voor mensen leef ik op deze wereld? :surrender:


Omdat iemand een nummer maakt die jou niet aanstaat? Kansloze reactie :thumbdown:


Nee, het is gewoon een nummer waar de kwaliteit ver te zoeken is.
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 08:34 
 
Hardtraxx Addict

Bezemsteel schreef:
Squid schreef:
Ik had gehoopt op weer zo'n prachtige clip, want dat zou dit nog enigzinds vermakelijk maken.


ik zie het al voor me. die chick van de vorige x erin en het zou alles compleet maken...

Nog 5 euro erbij :P
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 11:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Dmind is toch abductors? Verklaart een hoop :lol: :lol:

En nog zo'n andere stumpert ja.
Klinkt echt nergens na dit xd
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem wel lekker eigenlijk. Haters praters maak plaats voor deze man met status.
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 17:36 
 

Cruelty schreef:
Leuke ruzie tussen davey en yt volk :lol:


als je zelf niet kicks kan maken of deze melodieen enzo mag je ook niet hateng ja :nono:


:lol:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks