Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 19:25 
 
Hardtraxxer



jammer van die vocals :/

verder wel een lekkere track ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 19:30 
 
Hardtraxxer

lekkere track maar verder niet bijzonder :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke intro van 2:21 min :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke vocalen! Vonden G4H ook al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

baronpilsener schreef:
Leuke vocalen! Vonden G4H ook al.

Ja, dus?
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks