Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Genox

Track(s): Inhuman

Sample/video: http://www.youtube.com/watch?v=O6VcLfHdLkE
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Holy shit! :drool: :love: wat een kick zeg, en de intro met die heerlijk gepitchte kickrolls. vette track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg vet dit :worship:

Enige wat me opvalt is dat ik die snare tussendoor een beetje slapjes vind klinken. Maar verder hele dikke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 14:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pakt me nog niet zo erg als de vorige Genox pareltjes, maar komt hopelijk nog. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 19:19 
 
Hardtraxxer

:surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 14:56 
 
Hardtraxx Newbie

Live gaat deze zo lekker :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 07:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt dik hoor.
Black Is...-lachje gerecycled op 2:29 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Klinkt dik hoor.
Black Is...-lachje gerecycled op 2:29 :D

Die hele soundbank van hem is geweldig. Al die psychopatische horrorfilm kinderstemmetjes, wat een sfeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 09:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat gaat deze hard zeg!! helemaal afgelopen zaterdag in de TC Bunker :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 11:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oh man, wat is dit toch een vette plaat <3 live nog beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tja, ik vind dit redelijk 13/12 klinken. Duistere filmvocals, harde kick en simpele sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 18:41 
 
Hardtraxxer

bizar vette track! dit klonk zeer bruut afgelope zaterdag :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat lang op zich wachten voor een track van spoontech/een niet gevestigde artiest :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jojcasz schreef:

22:40

Dat is Black Is... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit thuis niet zo heel speciaal klinken eerlijk gezegd. Maar wie weet op een feestje. Ben erg benieuwd want hoor er alleen maar toffe reacties op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Laat lang op zich wachten voor een track van spoontech/een niet gevestigde artiest :(

De gemiddelde Spoontech track laat anders vaak wel redelijk lang op zich wachten :P En deze is ook nog maar iets meer dan een maand oud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij heb ik deze voor het eerst gehoord op decibel, dus 2 maanden. Maar je hebt eigenlijk wel gelijk, ik ben gewoon te ongeduldig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



SPOON083
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 15:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/genox-inhuman-future-memories-spoon083-t53748.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks