Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Genox

Track(s): Diabolical Experiments

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 16:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Klinkt wel lekker, kan alleen de kicks niet echt goed beoordelen door deze koptelefoon. Thuis nog eens luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 18:35 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijk dat scary achtig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na Black is.. weer een gruwelijk nr! :D Deze man of mannen gaan er wel komen, lekkerrrr!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke eigen sound voor dit moment, maar ik vind het nu al op elkaar lijken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt lekker, kick is zogoed als Black Is.. niet erg maar moet niet vaker voorkomen.
Intro klinkt best leuk niet veel speciaals. rest van de track wel vet opzich.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In het intro deed de kick me bijna aan The Machine denken :P Verder is het geen verkeerd plaatje alleen pakt het me nog niet helemaal..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

Heel lekker plaatje, alleen dat pitchen van die melodie (of wat het dan ook mag zijn) klink niet helemaal lekker in mn oren
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 21:23 
 

Jezus die kick :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e climax :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doet me denken aan de kick van Solutio & The I's, verder een lekker plaatje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Deze man.

Sterke plaat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Black Is' is tot nu toe de beste track van het jaar, en deze heeft daar wel wat van weg (wat overigens helemaal niet erg is).
Gruwelijk dikke shit.

Overigens wel gek dat sommigen klagen over dat dit een beetje van hetzelfde is, en dat die paar mensen wel op elke release van Delete geilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een baas die Genox. Tweede climax. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Heel lekker plaatje, alleen dat pitchen van die melodie (of wat het dan ook mag zijn) klink niet helemaal lekker in mn oren

Dat vind ik juist heel vet. Dikke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat, net als Black Is... Genox maar eens wat meer gaan volgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 08:18 
 
Hardtraxxer

Uberhout schreef:
Heel lekker plaatje, alleen dat pitchen van die melodie (of wat het dan ook mag zijn) klink niet helemaal lekker in mn oren
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 03:04 
 
Hardtraxx Newbie

Hope that I will not get banned for writing in English, but my Dutch isn't very good (translate.google xd ).

I just wanted to say a warm hello to everybody and correct the title to: "Diabolical Experiments".

Furthermore thanks for the feedback. Any feedback before the official release is welcome. :) But like I said before, I don't speak Dutch, so if on this forum is not allowed to speak in English, please write your comments on my Facebook fan page. You should find the link below this message, as my signature.

Okay, that's it for now. Hope that I didn't pissed off the admin! ;)
Cheers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Don't worry :). English is perfectly fine.

Changed topic title.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt vet! kick kan beter maar wel weer dikke drive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bam! Heerlijke track! Dikke drive en die 2e climax is inderdaad super dik! Sounds very good :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran

Yep, drive it is. Kicks ook dikke prima :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks