Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Klinkt weer heerlijk chaotisch. Ben benieuwd hoe de kicks uitpakken.
Apart effect zo met die verschoven kicks in de midintro. Klinkt wel weer als nog meer van hetzelfde, maar wat ik eruit kan halen dan wel een van de betere platen van die reeks. Hoor buiten de vocals overigens weinig van het origineel terug..
Lekker dit ! Die kicks wil ik inderdaad ook wel eens horen in HQ.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Dit dus! Hoop hem stiekem op Ground Zero te horenHenk-Jan wrote:Klinkt weer heerlijk chaotisch. Ben benieuwd hoe de kicks uitpakken.
Jaaaa vind het echt dik!Lyst wrote:Apart effect zo met die verschoven kicks in de midintro.
Kan hier nog niet heel veel uit opmaken. Klinkt wel heerlijk chaotisch idd.
Dit ging ook zoooo lekker zaterdag

-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Woow dirty!
Love this!
Je kan hier gewoon in het Nederlands reacties plaatsen hoor.jambekkie wrote:Woow dirty!Love this!
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Klinkt erg interessant, zou zomaar het eerste werk van Delete kunnen zijn wat ik wel leuk vind. Die kicks klinken echt gruwelijk dik, wat een gek dat ie gaat staan filmen.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
You're kidding. Of course I can!Dakpan wrote:Je kan hier gewoon in het Nederlands reacties plaatsen hoor.jambekkie wrote:Woow dirty!Love this!
Deze track... Zorgen ervoor dat alle voorgaande platen niets meer waard waren 
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Hoop dat Delete wel een beetje gaat vernieuwen.
Waarom, dit is toch zijn stijl...Strep wrote:Hoop dat Delete wel een beetje gaat vernieuwen.
Verder is dit nummer egt gaaf, ik houd altijd wel van die Delete plaatjes
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Sorry, dit vind ik toch wel echt een heel slecht nummer!
Na mijn gevoel totaal géén samenhang tussen die sounds en de kicks van Delete ben ik nu al klaar mee
Na mijn gevoel totaal géén samenhang tussen die sounds en de kicks van Delete ben ik nu al klaar mee
Volgens mij is de rest van de track een stuk vetter 
Toch wel een van zijn mindere tracks. Ik heb het wel een beetje gehad met al die chaos stukjes. Waarom geen rauwe synth ertussen met een rauwe melo en dan die Delete kicks eronder, vind ik veel vetter. Zoals Syndrome en een stukje in de Still Here remix?
Dit klinkt al weer super dik.
Delete is echt één van mijn favoriete producers de laatste tijd. Benieuwd naar de rest!
Zit er wel degelijk in, in die preview hoor je alleen t eerste gedeelte vd trackJonas wrote:Toch wel een van zijn mindere tracks. Ik heb het wel een beetje gehad met al die chaos stukjes. Waarom geen rauwe synth ertussen met een rauwe melo en dan die Delete kicks eronder, vind ik veel vetter. Zoals Syndrome en een stukje in de Still Here remix?
Zeker een baas van een plaat, hopelijk dat die zaterdag nog even langs komt @ GZ, en dat het geluid daar minimaal net zo goed is als dat van de Loudness(DB), want daar ging die goeeeeed 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Erg saai hoor
ben er op een gegeven moment wel klaar mee.
ben er op een gegeven moment wel klaar mee.