Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Geck-o

Track(s): Broken Glass

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geniale producer is het toch. Die opbouw :worship: Pitch had alleen niet gehoeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 17:56 
 
Hardtraxx Elite

Vette track, Reverse is erg lekker, Intro ook dik ! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Wat een geniale producer is het toch. Die opbouw :worship: Pitch had alleen niet gehoeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Wat een geniale producer is het toch.


Dat kun je wel stellen ja :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 18:41 
 

Het gevoel wat ook weer in deze track zit! Heeeerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 18:54 
 
Hardtraxx Addict

Ik word gewoon helemaal rustig van deze plaat (maar ook energiek tegelijkertijd)! Echt een geweldige sfeer zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw aparte plaat zeg, erg vet! :loving:

EDIT: Waar komen de vocalen vandaan? Komt me ontzettend bekend voor
Gevonden: Grandmaster Flash - The Message :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 21:12 
 

Dit is toch heerlijk he :D

Blijft toch echt een van de lekkerste producers! En dan heb ik het natuurlijk over de muziek ;)

Ik vind die doing kick ook zo fijn. Bounct zo lekkah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 21:39 
 
Hardtraxxer

heerlijk ! krijg er gewoon een lach van op me gezicht
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 21:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bij de mid-intro val ik helaas bijna in slaap, maar de climax is gruwelijk lekker :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Wat een geniale producer is het toch.
IvoWII schreef:
Het gevoel wat ook weer in deze track zit! Heeeerlijk :loving:

Dit! Heerlijke plaat! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Bij de mid-intro val ik helaas bijna in slaap, maar de climax is gruwelijk lekker :cool:

Die mid vind ik juist fantastisch. Die melodie daarin :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genieten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 01:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauuuuw typ dit berichtje vanaf het plafond wat een heerlijke wegdroom plaat is dit weer :loving:
Rik je bent echt een genie! Verrijking van de scene. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een geniale plaat. Die sfeer, die melodie, die rust, die reverse :bomb: :bomb: .
Had alleen wel graag gezien dat de prachtige melodie werd doorgetrokken of terugkwam in de qlimax. Maar mijn god, wat een stijl!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luca77 schreef:
Wat een geniale plaat. Die sfeer, die melodie, die rust, die reverse :bomb: :bomb: .
Had alleen wel graag gezien dat de prachtige melodie werd doorgetrokken of terugkwam in de qlimax. Maar mijn god, wat een stijl!


Rik en ik zijn ooit begonnen aan zo'n versie (zonder vocals en melodie in de climax), maar kwamen niet helemaal uit met de opbouw etc. Ik wil 'm iig wel een keer afmaken dus die komt er misschien nog wel. Weet alleen niet wanneer, en ook niet of die dan ook gedraaid of gereleased zou worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 16:09 
 

PNXRMX schreef:
Luca77 schreef:
Wat een geniale plaat. Die sfeer, die melodie, die rust, die reverse :bomb: :bomb: .
Had alleen wel graag gezien dat de prachtige melodie werd doorgetrokken of terugkwam in de qlimax. Maar mijn god, wat een stijl!


Rik en ik zijn ooit begonnen aan zo'n versie (zonder vocals en melodie in de climax), maar kwamen niet helemaal uit met de opbouw etc. Ik wil 'm iig wel een keer afmaken dus die komt er misschien nog wel. Weet alleen niet wanneer, en ook niet of die dan ook gedraaid of gereleased zou worden :P


Wat zijn jullie nu van elkaar dan? Homeboys? Medeproducers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 17:14 
 
Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Luca77 schreef:
Wat een geniale plaat. Die sfeer, die melodie, die rust, die reverse :bomb: :bomb: .
Had alleen wel graag gezien dat de prachtige melodie werd doorgetrokken of terugkwam in de qlimax. Maar mijn god, wat een stijl!


Rik en ik zijn ooit begonnen aan zo'n versie (zonder vocals en melodie in de climax), maar kwamen niet helemaal uit met de opbouw etc. Ik wil 'm iig wel een keer afmaken dus die komt er misschien nog wel. Weet alleen niet wanneer, en ook niet of die dan ook gedraaid of gereleased zou worden :P


oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het laatst ook al gezegd over Phrantic, maar producers zoals Geck-o zorgen er echt voor dat de scene interessant blijft ! wat een heerlijk apart nummer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Wat zijn jullie nu van elkaar dan? Homeboys? Medeproducers?


Hebben alleen baas cannon en die edit poging van deze track samen gedaan, dus geen vaste samenwerking ofzo. Kan zelf nog niet produceren ivm tijdgebrek dus zo samen aan tracks zitten is erg leuk :)

Over de track zelf: verliefd op die melodie, maar vind de vocals niet super en de climax is niet helemaal mijn smaak, al vind ik m wel steeds leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Luca77 schreef:
Wat een geniale plaat. Die sfeer, die melodie, die rust, die reverse :bomb: :bomb: .
Had alleen wel graag gezien dat de prachtige melodie werd doorgetrokken of terugkwam in de qlimax. Maar mijn god, wat een stijl!


Rik en ik zijn ooit begonnen aan zo'n versie (zonder vocals en melodie in de climax), maar kwamen niet helemaal uit met de opbouw etc. Ik wil 'm iig wel een keer afmaken dus die komt er misschien nog wel. Weet alleen niet wanneer, en ook niet of die dan ook gedraaid of gereleased zou worden :P


Tof! Ben benieuwd wat daar dan mogelijk uit rolt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

Geck-o/e producties. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze komt ongetwijfeld in mijn top 3 beste Mainstream platen (kan het geen raw noemen) van 2013. Wat een geniale plaat dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 21:00 
 
Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Deze komt ongetwijfeld in mijn top 3 beste Mainstream platen (kan het geen raw noemen) van 2013. Wat een geniale plaat dit :worship:


Wat deze man zegt! :thumbsup:
Hoe Rik zijn gevoel in tracks legt is echt ongelofelijk vet altijd! diep respect! :worship:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks