Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 15:36 
 
Hardtraxx Elite

Artiest: Geck-o & Blackburn

Track(s): Heppiedepeppie

Sample/video:
30:19 min.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

oei.... het is niet wat ik had verwacht, ik dacht meer aan de trolltool ofzo :P
over de track zelf ja leuk plaatje maar ik zal 'm niet vaak luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

Geef mij maar Bass Modulators - Music is my life
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 16:00 
 
Hardtraxx Addict

iMark schreef:
Geef mij maar Bass Modulators - Music is my life

En dan de Live Mix :love:
Dit klinkt trouwens echt als een héérlijk mainstreamplaatje :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 16:15 
 

Heerlijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 16:44 
 
Hardtraxx Elite

Leuke mainstream plaat, maar deze track maakt echt geen onderscheid van andere mainstream platen van grote artiesten. Ben er eerlijk gezegd wel een beetje teleurgesteld van. Toch iets te 13/12 om boven de andere mainstream uit te springen. Zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind m dus ook heerlijk, ik krijg er een heerlijk zomers gevoeltje bij (wat ook de bedoeling is) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

Hij pakt me nog niet echt, maar eens vaker luisteren dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 18:15 
 
Hardtraxx Addict

Pakt mij echt veel meer dan de gemiddelde mainstream plaat! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie is wel prima, maar vind het verder helaas maar wat slapjes. Dan zet ik toch liever Broken Glass op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet echt slecht maar ook niet veel bijzoders. Verder vind ik de vocals in Music is My Life en Dance no More veel beter passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Superblije plaat, gaat het denk ik zomaar eens goed doen op de festivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meestal fan van beiden, maar deze plaat pakt me na een aantal keer liusteren niet echt (of echt niet). Blijf Broken Glass en Stay Alert wel opzetten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 12:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klinkt best leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 19:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Heb geen behoefte aan überblije muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks voor mij dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 20:27 
 

Doet me niks dit! Maar als dit snel wordt gereleased samen met Pan-demic vind ik het prima :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IvoWII schreef:
Pan-demic

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

Nee dankje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker pillenslikplaatje dit, maar de vocals klinken net iets te gospelachtig. Misschien een non-vocal-edit? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Nee dankje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 20:52 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Geef mij maar Bass Modulators - Music is my life


Helemaal mee eens, nee dit is niks vooral niet na de assqauke EP
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne luisterplaat :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks