Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Geck-O

Track(s): Assquake

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

How Low Can You Go 2.0

Wat zeker niet verkeerd is :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thepump schreef:
How Low Can You Go 2.0

Wat zeker niet verkeerd is :drool:

Dit! Klinkt echt ontzettend vet weer! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:45 
 
Hardtraxx Addict

Het heerlijke zelfde gevoel als in How Low Can You Go :thumbsup: heeel vet weer :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt briljant dit, wat een heeeeeeeeerlijk stukje muziek zeg! :drool: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kan niet meer zeggen dan bovenstaande reacties en :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:57 
 
Hardtraxx Addict

Nha, net als Bit Rush en How Low Can You Go is dit niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

2 weken geleden al live gehoord, echt een bril-jan-te plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Betere Geck-O muziek. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 19:50 
 
Hardtraxxer

Heerlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 19:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2 weken geleden gehoord heerlijk nummer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 20:37 
 
Hardtraxx Elite

mrbubble456 schreef:
Heerlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig stuk muziek. Keiharde kick. Top! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 23:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

fucking briljant dit! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 01:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar gaan we weer, heerlijk zeg! :D
Geck-o/e staat echt veruit bovenaan mijn lijstje qua beste producer. Man, man, man, wat een genialiteit. Weet altijd een geweldig gevoel en drive in een plaat te zetten. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoelang gaat het nog duren voordat iedereen doorheeft wat een zieke skills deze man heeft? Wat een pareltje weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 10:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Heerlijke track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 10:08 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Betere Geck-O muziek. :D

dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 12:49 
 

:thumbsup: :thumbsup: lekker zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks waren echt heerlijk in de Ziggo. Weer een dikke, originele plaat van Geck-o, break is ook geniaal. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 13:36 
 
Hardtraxxer

Lijkt best wel op dit trap-nr: Kanye West - Mercy (RL Grime & Salva Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 13:45 
 

Hier moet ik aan wennen, ik vind ook pas sinds kort HLCYG vet. Ik denk wel dat ik die iets vetter vind, al wil ik m nog wel op een iets hoger bpm in HQ horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LaBierre schreef:
Lijkt best wel op dit trap-nr: Kanye West - Mercy (RL Grime & Salva Remix)


Vocals en melodie zitten iig ook in het origineel van Mercy, ook de Assquake vocals die niet in de trap remix zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 11:34 
 
Hardtraxx Veteran

Assquake will be on the next Geck-o EP, release in May.

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 12:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel lekker stukje muziek :thumbsup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks