Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 13:36 
 

Artiest: Geck-O

Track(s): 2-1 (Thera Live Mix)

Sample/video:



Bron: Thera's Facebook

Heeft denk ik wel een van de ziekste kicks die ik live heb meegemaakt_O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 17:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


Eerste plaat
Kicks :drool: vooral live gaan die ziek hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks uit origineel zijn veel lekkerder imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 17:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DENNIS BERGKAMP!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks passen er totaal niet bij. Zou een domper zijn als ik het origineel verwacht en het deze blijkt te zijn live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 23:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kreeg dit nummertje meteen in mn kop toen het net 2-1 werd voor Brasilie :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Kicks uit origineel zijn veel lekkerder imo


Helemaal mee eens. Hoe meer distortion hoe harder de kick is ofzo? Zet even lekker radical redemption aan dan. :lol: Jammer dat ook Thera zich schuldig maakt aan deze hype.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 01:56 
 
Hardtraxx Newbie

jeeeezus wat een plaat!, niet normaal!! die thera met zn live mixes ook, en die kick! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 03:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Kicks uit origineel zijn veel lekkerder imo

Jup
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 05:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kick uit origineel zijn misschien wel beter maar voor een live act (zoals dit is bedoelt) kan je geen betere kicks hebben wat mij betreft. Bij beat the bridge was dit zo ongelofelijk hard echt niet normaal :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Kicks uit origineel zijn veel lekkerder imo

Dit.
Deze kicks passen er echt totaal niet bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 13:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
voor een live act (zoals dit is bedoelt) kan je geen betere kicks hebben wat mij betreft.

Jawel, die uit het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 16:50 
 
Hardtraxx Addict

Thera vind ik sowieso de laatste tijd qua kicks niet heel vet meer. Doe mij de oude Thera kicks maar.
Deze edit vind ik ook helemaal niks. Origineel blijft geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook liever het origineel ^^ Deze doet me helaas niet zo veel.
Maar ja, wel grappig voor tussendoor tijdens een set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb deze op btb gehoord en die kicks zeg.. pfoe echt niet normaal hoe dik!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks