HikaruNL schreef:
Barry maakt er een kunst van om alleen maar slechte platen te maken de laatste jaren, wat is dit weer bagger. En the Melodyman heeft het voor elkaar gekregen om ook nog is een hele simpele melodie te creƫren
Dit is slechts een edit. De plaat zelf bestaat al echt sinds 2013. Vond het toen al geen verkeerde plaat.
OT: had niet gehoeven.