Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 23:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Artiest: Frontliner

Track(s): Warphole 2012 edit

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 23:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onnodige edit, die van 2010 was al genoeg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 00:52 
 

Hier horen gewoon die kneiterharde originele kicks onder. Niks aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 01:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Hier horen gewoon die kneiterharde originele kicks onder. Niks aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

Zooooo onnodig dit, echt enorm zonde. Warphole is en blijft zijn beste solo-plaat ooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 13:22 
 
Hardtraxxer

waardeloos dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Hier horen gewoon die kneiterharde originele kicks onder. Niks aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 19:51 
 
Hardtraxxer

Wat een graf kicks dit, kan zulke dingen nooit goed begrijpen hoor je als DJ zijnde niet dat dit veel slechter klinkt dan het origineel zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 19:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Moving Madness schreef:
Wat een graf kicks dit, kan zulke dingen nooit goed begrijpen hoor je als DJ zijnde niet dat dit veel slechter klinkt dan het origineel zelf?

Ik zie het nut ook niet van al die edits. 99 van de 100 tracks worden er minder van, dus draai gewoon het origineel. Mensen zijn die track gaaf gaan vinden omdat ze hem zó lekker vinden klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 13:25 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Moving Madness schreef:
Wat een graf kicks dit, kan zulke dingen nooit goed begrijpen hoor je als DJ zijnde niet dat dit veel slechter klinkt dan het origineel zelf?

Ik zie het nut ook niet van al die edits. 99 van de 100 tracks worden er minder van, dus draai gewoon het origineel. Mensen zijn die track gaaf gaan vinden omdat ze hem zó lekker vinden klinken.

Er zijn edits die leuker kunnen zijn dan het origineel (lees DBSTF Thrillogy Edits).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 13:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
wootum schreef:
Moving Madness schreef:
Wat een graf kicks dit, kan zulke dingen nooit goed begrijpen hoor je als DJ zijnde niet dat dit veel slechter klinkt dan het origineel zelf?

Ik zie het nut ook niet van al die edits. 99 van de 100 tracks worden er minder van, dus draai gewoon het origineel. Mensen zijn die track gaaf gaan vinden omdat ze hem zó lekker vinden klinken.

Er zijn edits die leuker kunnen zijn dan het origineel (lees DBSTF Thrillogy Edits).

Daarom zeg ik ook 99 van de 100 :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks