Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2023 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Frontliner & Timmy Trumpet

Track(s): Addicted To Rave

Sample/video:

Vanaf 17:27

Bron: yt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend zwakke 1e kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2023 15:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een boutplaat zeg. Voor timmy mischien leuk in z'n random sets, maar van FL verwacht ik wel beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 11:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



@ 0:14:22
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap sowieso niet dat met je met één van de grootste kneuzen in de EDM wereld samen wil werken. Ja, vast om meer bekendheid te krijgen bij een groter publiek buiten hardstyle, maar dan nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 12:07 
 
Hardtraxxer

Vreemd van Timmy idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Wat een boutplaat zeg. Voor timmy mischien leuk in z'n random sets, maar van FL verwacht ik wel beter


Dit gevoel heb ik bijna altijd als een hs artiest samen werkt met een edm artiest

Saai!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Vreemd van Timmy idd.



hihi haha dijenkletsert
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2024 09:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Ik snap sowieso niet dat met je met één van de grootste kneuzen in de EDM wereld samen wil werken. Ja, vast om meer bekendheid te krijgen bij een groter publiek buiten hardstyle, maar dan nog.


Rijkste kneuzen :P Vorig jaar bij zijn (Timmy) set geweest op Mysteryland, die man weet het publiek beter los te krijgen dan ik de hele dag op de Q raw stage heb gezien :lol: :x (Op Primeshock na dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2024 11:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2024 11:36 
 
Hardtraxxer

Timmy Trumpet is een hele grote naam in een compleet andere scene. Door met zo'n naam samen te werken opent dat gewoon een hoop deuren. Voor de hardstyle liefhebber is deze plaat wellicht niet zo interessant, maar als je dit nummer hoort tijdens een normale EDM-set, dan gaat iedereen los. Vergelijk het met Power Hour
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2024 11:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welke deuren wil Frontliner dat er open gaan dan? Een plek op tomorrowland mainstage? Een plek op Ultra?
Voor iemand die beweert dat zijn muziek niet voor radio wordt gemaakt is dit gewoon een onnodige collab.

En ja, iedereen hier snapt wel dat zo'n track het goed doet in een edm set. Maar Frontliner draait dit soort bagger dus in een hardstyle set.

Deze track vergelijken met power hour snap ik dan ff niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2024 12:01 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
Welke deuren wil Frontliner dat er open gaan dan? Een plek op tomorrowland mainstage? Een plek op Ultra?
Voor iemand die beweert dat zijn muziek niet voor radio wordt gemaakt is dit gewoon een onnodige collab.

En ja, iedereen hier snapt wel dat zo'n track het goed doet in een edm set. Maar Frontliner draait dit soort bagger dus in een hardstyle set.

Deze track vergelijken met power hour snap ik dan ff niet.


Die bewering heeft Frontliner 12 jaar geleden gemaakt en het is nog steeds geen radionummer. Daarnaast hoef je ook niet naar de set van Frontliner te gaan. Maar inderdaad, wellicht een plek op Ultra of Tomorrowland voor een groter publiek, maar ook het aantrekken van nieuwe fans.

Q zegt dit over Power Hour: Het is een soort ‘rush’ of een muziek marathon waar je gewoon head first ingaat en waarna je écht even bij moet komen. Nou, die EDM-mensjes moeten bijkomen van een hardstylenummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2024 12:36 
 
Hardtraxx Newbie

Hey guys ;-)
Gewoon voor de fun gemaakt met Timmy! We spreken elkaar regelmatig en dit is er gewoon uit gekomen ;-)
Sommige mensen vinden het niets en andere vinden het weer heel tof!
Muziek maken is leuk, wat het ook wordt uiteindelijk ;) ik vind het het leuk!
Mijn hele catalogus in mijn hele carrière gaat toch altijd alle kanten op :D
De reacties zijn ook super leuk trouwens als ik hem draai, vooral buiten Nederland wel.

Ik ben wellicht wat minder serieus dan jullie denk ik :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2024 12:38 
 
Hardtraxx Newbie

Word trouwens helemaal lachen als jullie hier een topic over gaan maken :D
https://www.instagram.com/p/C5IkWPjrIj1/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2024 13:06 
 
Hardtraxxer

Frontliner schreef:
Hey guys ;-)
Gewoon voor de fun gemaakt met Timmy! We spreken elkaar regelmatig en dit is er gewoon uit gekomen ;-)
Sommige mensen vinden het niets en andere vinden het weer heel tof!
Muziek maken is leuk, wat het ook wordt uiteindelijk ;) ik vind het het leuk!
Mijn hele catalogus in mijn hele carrière gaat toch altijd alle kanten op :D
De reacties zijn ook super leuk trouwens als ik hem draai, vooral buiten Nederland wel.

Ik ben wellicht wat minder serieus dan jullie denk ik :kiss2:


Dit kan ook nog inderdaad :lol: Dat het leuk is begrijp ik zeker, maar denk je dan niet stiekem ook nog na over de zakelijke kant? Wellicht met het oog op meer buitenlandse boekingen?

Die nieuwe preview is typisch de genialiteit van jou, klinkt geweldig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2024 13:57 
 
Hardtraxx Newbie

Jambekkieee schreef:
Frontliner schreef:
Hey guys ;-)
Gewoon voor de fun gemaakt met Timmy! We spreken elkaar regelmatig en dit is er gewoon uit gekomen ;-)
Sommige mensen vinden het niets en andere vinden het weer heel tof!
Muziek maken is leuk, wat het ook wordt uiteindelijk ;) ik vind het het leuk!
Mijn hele catalogus in mijn hele carrière gaat toch altijd alle kanten op :D
De reacties zijn ook super leuk trouwens als ik hem draai, vooral buiten Nederland wel.

Ik ben wellicht wat minder serieus dan jullie denk ik :kiss2:


Dit kan ook nog inderdaad :lol: Dat het leuk is begrijp ik zeker, maar denk je dan niet stiekem ook nog na over de zakelijke kant? Wellicht met het oog op meer buitenlandse boekingen?

Die nieuwe preview is typisch de genialiteit van jou, klinkt geweldig :love:


Natuurlijk bekijk ik het ook wel zakelijk, maar het blijft erop neer komen dat ik moet maken wat ik voel. Ik kan het ook niet goed overbrengen als ik er zelf niet achter sta. Daarnaast is er tegenwoordig veel meer belangrijk dan goede muziek uitbrengen. We zijn geen artiesten meer, maar media-bedrijven ;-)
Met oog daarop kijk ik ook zeker naar met wie ik bijvoorbeeld samenwerk.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks