Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Frontliner & The Prophet

Track(s): What's Coming

Sample/video:


wel een geinig plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 13:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Best saai :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 13:39 
 
Hardtraxxer

tof plaatje om live te horen waarschijnlijk maar zo lekker is hij niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niets bijzonders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 18:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De intro doet me op een rare manier een beetje aan Fruxaq denken. Vind de climax wel ok. Niet heel veel bijzonders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 19:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Supervette plaat, maar om te janken dat het met Frontliner zo godselang duurt altijd.
Beter zoekt ie een ander label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is nou leuk, niks mis mee, melodie blijft ook lekker hangen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk kwam The Prophet uit zijn kantoor. :P Best leuk trackje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet niet wat het is, maar ik vind deze track heeeeeeeeeeeeeeelemaal te gek! :yay: :bomb:

Luister hem elke dag in het setje van frontliner @ mysteryland :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 02:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als ze nou van de intro de climax hadden gemaakt, dan was het een dikke vette early klapper geweest (L) maar nee, er moest weer een breakje in en vanaf daar is het weer standaard meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 05:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel een vet plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 06:36 
 
Donateur

nee hier word ik niet warm van
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 18:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat het is maar ik moet deze gewoon HQ hebben :drool:
Waarom duurt het zo lang met releases :slow: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beetje zoals ik van frontliner verwacht, erg leuke plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2016 18:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Na aanleiding van z'n post was ik oude FL tracks aan het doorspitten en was deze al weer helemaal vergeten. Aan een van de heren, breng deze eens naar buiten aub ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2016 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Frontliner dan meteen deze plaat erachteraan gooit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2016 19:12 
 
Hardtraxxer


Deze dan ook meteen, :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2016 19:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En deze

Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks