Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 20:12 
 
Hardtraxxer

Artiest: Frontliner

Track(s): TBA3

Sample/video:

livestream rip...:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 20:19 
 
Hardtraxx Veteran

klinkt best wel lekker.
Die kicks lijken ook wel wat harder dan zijn vorige ?
ben benieuwd naar HQ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 18:48 
 
Hardtraxxer

wow. gewoon wow. de intro dan in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldige melodie, overal kippenvel!
Wel een beetje jammer dat je het 2e deel van de climax als intro hebt gebruikt.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 10:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook weer een lekker plaatje, Fronty stelt zelden teleur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 12:04 
 
Hardtraxx Addict

Erg fijn plaatje weer voor zover ik hieruit op kan maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 23:48 
 
Hardtraxx Elite

Ook dit klinkt weer fantastisch zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 10:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze man is erg goed bezig de laatste tijd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HQ :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat, het blijft maar doorgaan met deze man
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 00:41 
 
Hardtraxx Elite

Zijn beste track van 2012 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 19:13 
 
Hardtraxx Addict

pfff, waar haalt hij toch alle inspiratie vandaan, is frontliner weer bezig aan een album haha ! of een dik E.P :)
Echt veel respect voor deze man :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 19:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet slecht, maar lang niet hetzelfde niveau als Keep It Up, Phaseriffic, Symbols, Im The Melodyman & Halos :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 01:00 
 
Hardtraxxer

Deze al vaak voorbij horen komen in die livestream maar wat een dikke track weer, hele aparte opbouw maar wat zit er een heerlijke drive en originaliteit zit in deze track :) Keep them coming Frontliner! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 12:56 
 
Hardtraxx Addict

Zygoma schreef:
Niet slecht, maar lang niet hetzelfde niveau als Keep It Up, Phaseriffic, Symbols, Im The Melodyman & Halos :innocent:

Eens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 18:36 
 
Hardtraxx Addict

Die melodie in LQ :love: :drool: :woot: !
Frontliner :worship: :worship:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Iets langere "HQ"

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waaah die melo (L) Wat vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat weer! Frontliner is on a roll!

Alleen de kicks vind ik minder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran

Track heet blijkbaar All In This Together.

Citaat:
Facebook Frontliner:It's WEEKEND! Time for some news ;-) My new track is named Frontliner - All In This Together! Congratz!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Die melo man :cry: Wat veeeet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 21:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke plaat. Maar verveelt snel vind ik. Jammer :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks