Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 19:03 
 
Hardtraxxer

Artiest: Frontliner

Track(s): TBA

Sample/video:


Uit zijn Frontliner Studio geript.
Ik weet niet of dit een echte track wordt maar ik vond het wel leuk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op het eerste gehoor klinkt het best aardig maar het is wel kort
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 10:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klinkt op het eerste gehoor indd erg goed, interesse zeer zeker gewekt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 10:49 
 
Donateur

defqon 1 melody :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 12:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat piepje aan het eind van de melodie haalt de drive er een beetje uit vind ik. Verder klinkt het weer als een typische Frontliner melodie en dat is positief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 15:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

standaardplaatje zo te horen, niet mijn ding maar zal wel geaccepteerd worden door de 'hedendaagse' fans
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 19:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Soundscrollerz schreef:
defqon 1 melody :P?


Deze komt uit zijn livestream van vorige week. en dit is NIET het defqon anthem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 19:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt echt poepsaai weer >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 19:51 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Klinkt echt poepsaai weer >.<

poepsaai >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 19:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Elexz schreef:
Klinkt echt poepsaai weer >.<

poepsaai >.<

!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 20:04 
 
Hardtraxx Addict

Dit wordt geloof ik geen track hoor.
Hij wou wat nieuwe features laten zien van de nieuwe cubase.
Vind het zelf ook meer als probeersel materiaal klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 20:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Combustion schreef:
Dit wordt geloof ik geen track hoor.
Hij wou wat nieuwe features laten zien van de nieuwe cubase.
Vind het zelf ook meer als probeersel materiaal klinken.

Laten we het hopen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die snelle chords doen me denken aan Magical World :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 17:08 
 
Hardtraxxer

Combustion schreef:
Dit wordt geloof ik geen track hoor.
Hij wou wat nieuwe features laten zien van de nieuwe cubase.
Vind het zelf ook meer als probeersel materiaal klinken.


Zou best kunnen ja
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks