Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 20:10 
 
Hardtraxxer

Artiest: Frontliner

Track(s): Sunblast (2013 Edit)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 20:14 
 
Hardtraxx Addict

Een gruwelijk dikke edit van een bazenplaat die ik veeeeel te weinig hoor. Ging goed hard op Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel is baas. Kan hier nog niet veel uit opmaken, alleen dat de melo zo goed als gelijk is gebleven
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best wel tof dit, kicks klinken in ieder geval in LQ behoorlijk stevig :D Niet zo goed als het origineel helaas, dat vind ik 1 van de beste FL platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 01:16 
 

De midintro van het origineel is heerlijk , daar hoeft hij ook niet veel aan te veranderen ^^
Hij heeft trouwens al een defqon 2010 edit van dit nummer en nu ook nog een defqon 2013 edit?! Apart!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 22:47 
 
Hardtraxxer

Origineel is baas idd alleen die kick he...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 23:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Izbut schreef:
Origineel is baas idd alleen die kick he...

Het is tenminste geen standaard DÀNG DÀNG DÀNG DÀNG DÀNG DÀNG DÀNG, dus dat is al positief. Toch maar even wachten op HQ voor een definitief oordeel though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 09:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt vet, beetje het stijltje van Phaseriffic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

IvoWII schreef:
De midintro van het origineel is heerlijk , daar hoeft hij ook niet veel aan te veranderen ^^
Hij heeft trouwens al een defqon 2010 edit van dit nummer en nu ook nog een defqon 2013 edit?! Apart!


Gebrek aan creativiteit misschien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

H4RDSTYL3RR schreef:
IvoWII schreef:
De midintro van het origineel is heerlijk , daar hoeft hij ook niet veel aan te veranderen ^^
Hij heeft trouwens al een defqon 2010 edit van dit nummer en nu ook nog een defqon 2013 edit?! Apart!


Gebrek aan creativiteit misschien..

Zeur niet zo, wees blij dat hij weer eens wat oudere platen erbij pakt :kiss:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks