Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 18:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Frontliner

Track(s): Sound

Sample/video: https://www.facebook.com/video.php?v=976999528999067
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die clip is wel legendarisch. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 18:25 
 

Ja leuk nummer en toch anders dan anders ^^

En wat een geweldige videoclip, die man op 1:41 :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 18:26 
 
Hardtraxx Elite

Hij begon leuk, maar wat klinkt het amateuristisch. WOW xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Hij begon leuk, maar wat klinkt het amateuristisch. WOW xd


Vind ik ook. Was altijd een fan van hem, juist omdat zijn producties altijd erg goed klonken. Maar dit klinkt alsof het gewoon nog niet af is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 18:49 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe die mid omslaat in een climax is echt vet gedaan hoor! ik vind die eerste climax daarom ook wel lekker :) Alleen die zeursynth die er later bij komt kan idd écht niet, doet me trouwens denken aan Blutonium Boy :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 19:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gozer steekt ook helemaal geen tijd meer in zijn tracks tegenwoordig. afgeraffeld, amateuristisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was bij de intro tog even verast, :P klonk allemaal nog we lekker, wat oudere sounds etc, en toen kwam de 'climax' :x :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga weer World Outside opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 20:54 
 
Hardtraxxer

Huh? Dit meent hij toch niet serieus? Nee, ik denk niet dat dit de uiteindelijke track wordt hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 21:02 
 
Hardtraxx Addict

sandervanbruggen schreef:
Ja leuk nummer en toch anders dan anders ^^

En wat een geweldige videoclip, die man op 1:41 :lol: :lol: :lol:




Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 21:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na die vette mid doet het me denken aan Mario Kart ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 21:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Gozer steekt ook helemaal geen tijd meer in zijn tracks tegenwoordig. afgeraffeld, amateuristisch.

Dit gevoel heb ik helaas ook veel de laatste jaren bij hem..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nieuwe-tracks-hs/frontliner-tba25-t47455.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 17:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die man heeft zoveel TBA's, ben de draad al kwijt :P Maar laten we hier dan maar verder gaan
Paultheone schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/frontliner-tba25-t47455.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks