Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 21:47 
 
Hardtraxx Elite

Jezus, was een gezeik weer met die filmpjes. Donder op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 23:59 
 
Hardtraxxer

jambekkie schreef:
Jezus, was een gezeik weer met die filmpjes. Donder op.


Inderdaad, moet elke dag een nieuw filmpje erin plakken :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 00:10 
 
Hardtraxx Newbie

Dakpan schreef:
emmerick schreef:
Dakpan schreef:
Klinkt meer als NC.


lijkt me niet, bas gaat even genieten van het album eerst voordat hij iets nieuws maakt zei die


Misschien is dit Space wel.


Dit is geen Space. Zaterdag op XXL met Arjan van NC gesproken. Space is nog niet gedraait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 00:20 
 
Hardtraxx Newbie

Dit is toch overduidelijk Frontliner mensen, heerlijke plaat :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 10:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hsgroningen schreef:
Vind dit al stukken beter dan wat er op zijn album is te horen. Leuke melodie, maar het zijn toch vooral de sounds die me overtuigen.

Ben het hier wel heel erg mee eens ja! Snap na deze track, en de Rage remix, echt niet wat hij nou met dat album gedacht heeft.

hsgroningen schreef:
Wat maakt het uit van wie de track is jongens? Ook al is het de nieuwe hit van Dirk Jan DJ,
we zullen vanzelf zien. Klinkt trouwens meer naar frontliner ;)

Zou overigens wel grappig zijn als we weer wat horen van dat alias, hehe =P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 17:49 
 

Frontliner :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 21:35 
 
Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Het is gedraaid in de LIVEset van Frontliner. Hoe de neuk kan dit dan een NC track zijn? :')

DIT :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 22:23 
 
Hardtraxx Newbie

weer een heerlijke frontliner track :) wat een heerlijke verrassing was dat op hardbass was dit :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 16:43 
 

Echt een lekker nummertje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker plaatje ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In één woord: waaaauuuw
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 17:13 
 

Mwoah, niet speciaal imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:11 
 
Hardtraxx Addict

Echt een lekker nummertje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na een paar keer gehoord te hebben: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het een lekker vaag nummertje en ik moest hem ook een aantal keer luisteren voordat hij mij aansprak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Me likes ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ideaal spacenummertje (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 23:25 
 
Hardtraxx Elite

frontliner is lekker op dreef, gaat die dan toch binnenkort is doorbreken in de top?..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
frontliner is lekker op dreef, gaat die dan toch binnenkort is doorbreken in de top?..

Dit meen je niet!? Hij heeft zo veel hits gemaakt. Denk bijvoorbeeld aan Spacer/ The First Cut/ Discorecord/ Dream Dust. Die gast is toch al lang doorgebroken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 00:02 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
emmerick schreef:
frontliner is lekker op dreef, gaat die dan toch binnenkort is doorbreken in de top?..

Dit meen je niet!? Hij heeft zo veel hits gemaakt. Denk bijvoorbeeld aan Spacer/ The First Cut/ Discorecord/ Dream Dust. Die gast is toch al lang doorgebroken :lol:



:/

doorgebroken allang ja maar nog niet helemaal bij de top.

Frontliner is nooit helemaal tussen de top producers komen te staan, dan heb ik het over een wildstyles zatox & headhunterz, Op het gebied van populariteit en boekingen. Een echt groot anthem heeft die bijv. ook nog nooit gemaakt. (defqon , decibel, qlimax, hard bass etc.) Hoewel ik dus wel vindt dat die het verdient!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 00:04 
 

emmerick schreef:
Daveytl schreef:
emmerick schreef:
frontliner is lekker op dreef, gaat die dan toch binnenkort is doorbreken in de top?..

Dit meen je niet!? Hij heeft zo veel hits gemaakt. Denk bijvoorbeeld aan Spacer/ The First Cut/ Discorecord/ Dream Dust. Die gast is toch al lang doorgebroken :lol:



:/

doorgebroken allang ja maar nog niet helemaal bij de top.

Frontliner is nooit helemaal tussen de top producers komen te staan, dan heb ik het over een wildstyles zatox & headhunterz, Op het gebied van populariteit en boekingen. Een echt groot anthem heeft die bijv. ook nog nooit gemaakt. (defqon , decibel, qlimax, hard bass etc.) Hoewel ik dus wel vindt dat die het verdient!

Vind je het In Qontrol anthem geen 'groot anthem' ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 00:07 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Frontliner is nooit helemaal tussen de top producers komen te staan, dan heb ik het over een wildstyles zatox & headhunterz, Op het gebied van populariteit en boekingen. Een echt groot anthem heeft die bijv. ook nog nooit gemaakt. (defqon , decibel, qlimax, hard bass etc.) Hoewel ik dus wel vindt dat die het verdient!
Vind je het In Qontrol anthem geen 'groot anthem' ?


Zover ik het kan zien zei ik net al van nee,
niet zo groot als een decibel qlimax of defqon bijv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Daveytl schreef:
emmerick schreef:
frontliner is lekker op dreef, gaat die dan toch binnenkort is doorbreken in de top?..

Dit meen je niet!? Hij heeft zo veel hits gemaakt. Denk bijvoorbeeld aan Spacer/ The First Cut/ Discorecord/ Dream Dust. Die gast is toch al lang doorgebroken :lol:



:/

doorgebroken allang ja maar nog niet helemaal bij de top.

Frontliner is nooit helemaal tussen de top producers komen te staan, dan heb ik het over een wildstyles zatox & headhunterz, Op het gebied van populariteit en boekingen. Een echt groot anthem heeft die bijv. ook nog nooit gemaakt. (defqon , decibel, qlimax, hard bass etc.) Hoewel ik dus wel vindt dat die het verdient!

Ja, je had het over 'doorgebroken'. Nu zeg je al weer iets anders. In Qontrol anthem was trouwens ook echt wel iets groots. Ook nog het Reverze anthem. Ook was Frontliner- Sunblast een soort van unofficial anthem van Decibel 2009. Eigenlijk een beetje hetzelfde als wat Gold in 2010 was zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 00:26 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Ja, je had het over 'doorgebroken'. Nu zeg je al weer iets anders. In Qontrol anthem was trouwens ook echt wel iets groots. Ook nog het Reverze anthem. Ook was Frontliner- Sunblast een soort van unofficial anthem van Decibel 2009. Eigenlijk een beetje hetzelfde als wat Gold in 2010 was zeg maar.


nee jij leest niet goed, ik had het over doorgebroken in de top, dus bij de populairste dj's :)

maar ik zal verder me mond houden maakt niet uit hoor wat ik zeg je zal toch altijd reageren en het tegenovergestelde zeggen :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks