Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Intro is wel leuk (wel erg digital age stijltje), dan een paar noten uit On The Go (jammer!), break vind ik mwah, climax vind ik daarentegen wel erg strak
Erg vrolijk, maar ik stoor me er totaal niet aan! Moet alleen wel zeggen dat het totaalplaatje niet echt als één geheel aanvoelt.
Klinkt lekker vooral de climax wel vette sound weer.
Sorry, echt helemaal niks aan. Paar nootjes van On The Go erin (erg jammer), vind de climax bar weinig aan en de kicks zijn niet bepaald mijn smaak. Die pitchkicks 
Intro heel erg vet gedaan! Climax vind ik iets minder maar niet verkeerd. Dat album van Frontie kan nog wel eens heeeeeeeeeeeel erg vet worden
Frontliner blijft toch een van mn favo producers! Die intro, gewoon heeerlijk. De climax vind ik opzich ook wel lekker klinken. Niet al te moeilijk (zoals ie af en toe probeert te doen). Klinkt over het geheel gezien gewoon super, al vind ik de melo nog niet echt pakkend.
-
SHardtraxxer
- 281 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Lekker nummer 
Chaotische plaat zeg. Mid-intro is idd nog best leuk maar die electro/house-invloeden beginnen nu wel heel erg een hype te worden bij verschillende artiesten.
Climax is vreselijk, één grote chaos met lelijke kicks. En wat een grafbreak zeg. Zinloos geouwehoer over vogeltjes en bloemetjes. Dan lees ik wel een boek ofzo...
Climax is vreselijk, één grote chaos met lelijke kicks. En wat een grafbreak zeg. Zinloos geouwehoer over vogeltjes en bloemetjes. Dan lees ik wel een boek ofzo...
-
T
Best een tof nummertje alleen de break is ietsje te lang.
OMGGG hij doet het weeer waaat een held waat een track!!!!!!!!!

Ben ik ook erg benieuwd naar, fijn plaatje weer dit.E-rik wrote:Intro heel erg vet gedaan! Climax vind ik iets minder maar niet verkeerd. Dat album van Frontie kan nog wel eens heeeeeeeeeeeel erg vet worden
-
M
Heerlijk 
-
AHardtraxxer
- 191 posts member since 2009
- last seen Apr 2012
Intro is vet gedaan, maar break en melo doen het niet voor mij! Plaat weet me nog niet echt te overtuigen 
-
I
Hij knalt lekker, maar wel een beetje chaotisch 
-
J
Onelove<3333333
Laten ze de volgende keer de vocalen door een echte engelse inspreken, verder lekker creatief 
Zeer sterke intro, vette track.
Frontliner stelt me echt nooit teleur
Btw, het is forget en niet forgot
Frontliner stelt me echt nooit teleur
Btw, het is forget en niet forgot
wootum wrote:Frontliner blijft toch een van mn favo producers! Die intro, gewoon heeerlijk. De climax vind ik opzich ook wel lekker klinken. Niet al te moeilijk (zoals ie af en toe probeert te doen). Klinkt over het geheel gezien gewoon super, al vind ik de melo nog niet echt pakkend.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Beter dan ik had verwacht
Climax is erg vet 
Dit, alleen hoef ik dat ook niet in een boek te lezendawasiknie wrote:Chaotische plaat zeg. Mid-intro is idd nog best leuk maar die electro/house-invloeden beginnen nu wel heel erg een hype te worden bij verschillende artiesten.
-
D
Ehh .. 
waar is de tijd dat er heerlijke intro screeches waren gebleven?
waar is de tijd dat er heerlijke intro screeches waren gebleven?
Vind de intro maar irritant, en ik verwachtte eigenlijk een dikke anticlimax ofzo, vind deze melodie niet zo erg passen bij de rest van de track.
Daarnaast vind ik de melodie ook niet echt mooi, en ik heb het gevoel dat de melodie & bassline niet helemaal gelijk lopen ofzo
Idd een beetje chaotisch allemaal.
Ojah en die kicks lijken nergens op.
Jammer, ik vond On The Go wel een bazentrack
Daarnaast vind ik de melodie ook niet echt mooi, en ik heb het gevoel dat de melodie & bassline niet helemaal gelijk lopen ofzo
Ojah en die kicks lijken nergens op.
Jammer, ik vond On The Go wel een bazentrack
Intro is redelijk vet
. Wel de zoveelste track nu met electro house invloeden. Climax is opzicht ook wel aardig maar sluit totaal niet aan bij de intro.. Overal toch een leuk plaatje.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
de titel van het topic klopt niet. We Forget To Live