Hardtraxxer
653 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Artiest: Frontliner & Max Enforcer

Track(s): We Forgot To Live

Sample/video: View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Intro is wel leuk (wel erg digital age stijltje), dan een paar noten uit On The Go (jammer!), break vind ik mwah, climax vind ik daarentegen wel erg strak :) Erg vrolijk, maar ik stoor me er totaal niet aan! Moet alleen wel zeggen dat het totaalplaatje niet echt als één geheel aanvoelt.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Klinkt lekker vooral de climax wel vette sound weer.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Sorry, echt helemaal niks aan. Paar nootjes van On The Go erin (erg jammer), vind de climax bar weinig aan en de kicks zijn niet bepaald mijn smaak. Die pitchkicks :sick:
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
Intro heel erg vet gedaan! Climax vind ik iets minder maar niet verkeerd. Dat album van Frontie kan nog wel eens heeeeeeeeeeeel erg vet worden
Hardtraxx Crew
30632 posts member since 2010
last seen 34 minutes ago
Frontliner blijft toch een van mn favo producers! Die intro, gewoon heeerlijk. De climax vind ik opzich ook wel lekker klinken. Niet al te moeilijk (zoals ie af en toe probeert te doen). Klinkt over het geheel gezien gewoon super, al vind ik de melo nog niet echt pakkend.
S
Hardtraxxer
281 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Lekker nummer :D
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Chaotische plaat zeg. Mid-intro is idd nog best leuk maar die electro/house-invloeden beginnen nu wel heel erg een hype te worden bij verschillende artiesten.
Climax is vreselijk, één grote chaos met lelijke kicks. En wat een grafbreak zeg. Zinloos geouwehoer over vogeltjes en bloemetjes. Dan lees ik wel een boek ofzo...
T
Best een tof nummertje alleen de break is ietsje te lang.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
OMGGG hij doet het weeer waaat een held waat een track!!!!!!!!! :love: :love: :love: :love:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
E-rik wrote:Intro heel erg vet gedaan! Climax vind ik iets minder maar niet verkeerd. Dat album van Frontie kan nog wel eens heeeeeeeeeeeel erg vet worden
Ben ik ook erg benieuwd naar, fijn plaatje weer dit.
M
Heerlijk :love:
A
Hardtraxxer
191 posts member since 2009
last seen Apr 2012
Intro is vet gedaan, maar break en melo doen het niet voor mij! Plaat weet me nog niet echt te overtuigen :/
I
Hij knalt lekker, maar wel een beetje chaotisch >.<
J
Onelove<3333333
Hardtraxxer
112 posts member since 2011
Laten ze de volgende keer de vocalen door een echte engelse inspreken, verder lekker creatief :D
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Zeer sterke intro, vette track.

Frontliner stelt me echt nooit teleur :thumbsup:

Btw, het is forget en niet forgot
Hardtraxxer
115 posts member since 2010
last seen Dec 2019
wootum wrote:Frontliner blijft toch een van mn favo producers! Die intro, gewoon heeerlijk. De climax vind ik opzich ook wel lekker klinken. Niet al te moeilijk (zoals ie af en toe probeert te doen). Klinkt over het geheel gezien gewoon super, al vind ik de melo nog niet echt pakkend.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Leuk plaatje maar meer ook niet ^^
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Beter dan ik had verwacht :oh: Climax is erg vet :)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
dawasiknie wrote:Chaotische plaat zeg. Mid-intro is idd nog best leuk maar die electro/house-invloeden beginnen nu wel heel erg een hype te worden bij verschillende artiesten.
Climax is vreselijk, één grote chaos met lelijke kicks. En wat een grafbreak zeg. Zinloos geouwehoer over vogeltjes en bloemetjes. Dan lees ik wel een boek ofzo...
Dit, alleen hoef ik dat ook niet in een boek te lezen ^^
D
Ehh .. :cry:
waar is de tijd dat er heerlijke intro screeches waren gebleven? :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Vind de intro maar irritant, en ik verwachtte eigenlijk een dikke anticlimax ofzo, vind deze melodie niet zo erg passen bij de rest van de track.
Daarnaast vind ik de melodie ook niet echt mooi, en ik heb het gevoel dat de melodie & bassline niet helemaal gelijk lopen ofzo :huh: Idd een beetje chaotisch allemaal.
Ojah en die kicks lijken nergens op.

Jammer, ik vond On The Go wel een bazentrack
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Intro is redelijk vet :). Wel de zoveelste track nu met electro house invloeden. Climax is opzicht ook wel aardig maar sluit totaal niet aan bij de intro.. Overal toch een leuk plaatje.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
de titel van het topic klopt niet. We Forget To Live