Related topics
- View the latest post: Frontliner & LNY TNZ - Keep It Coming
- View the latest post: Frontliner - Keep It Up/Phaseriffic (KIUM001)
- View the latest post: Frontliner - Keep It Up
- View the latest post: Frontliner - Raining Melodies(X-Qlusive Frontliner Soundtrack) (Q110)
- View the latest post: Frontliner @ X-Qlusive Frontliner | Radioshow
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
Ik vind persoonlijk die synth van rage remix wel lekker, alleen lijkt dit er wel veel op. Vooral de opbouw naar de climax die tootnjes omhoog is precies zoals rage remix. Denk dat veel mensen hier over gaan zeuren 
Goede voorzet met zeuren alvast.jaron123 wrote:Ik vind persoonlijk die synth van rage remix wel lekker, alleen lijkt dit er wel veel op. Vooral de opbouw naar de climax die tootnjes omhoog is precies zoals rage remix. Denk dat veel mensen hier over gaan zeuren
Vind die synth echt lekker. Frontliner is vaker van het bedenken van iets nieuws en dat dan een paar platen vasthouden voordat hij het volgende truukje bedenkt. En die nieuwe stijlen van hem kan ik goed waarderen. Zo ook deze keer. Nice.
Thx!Meph0 wrote:Goede voorzet met zeuren alvast.jaron123 wrote:Ik vind persoonlijk die synth van rage remix wel lekker, alleen lijkt dit er wel veel op. Vooral de opbouw naar de climax die tootnjes omhoog is precies zoals rage remix. Denk dat veel mensen hier over gaan zeuren
Vind die synth echt lekker. Frontliner is vaker van het bedenken van iets nieuws en dat dan een paar platen vasthouden voordat hij het volgende truukje bedenkt. En die nieuwe stijlen van hem kan ik goed waarderen. Zo ook deze keer. Nice.
synth is idd lekker alleen die pitchkicks vliegen echt weer de hoogte in, zo jammer verder oordeel doe ik als er een HQ is.
-
I
Dat stijltje na zn album release bevalt me wel! Frontliner, een van de beste producers nog altijd 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Album zit vol met net niet tracks imo, die na zijn album kan ik inderdaad meer waarderen