Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 18:40 
 
Hardtraxxer

Artiest: Frontliner

Track(s): Keep It Up

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind persoonlijk die synth van rage remix wel lekker, alleen lijkt dit er wel veel op. Vooral de opbouw naar de climax die tootnjes omhoog is precies zoals rage remix. Denk dat veel mensen hier over gaan zeuren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Ik vind persoonlijk die synth van rage remix wel lekker, alleen lijkt dit er wel veel op. Vooral de opbouw naar de climax die tootnjes omhoog is precies zoals rage remix. Denk dat veel mensen hier over gaan zeuren :P

Goede voorzet met zeuren alvast. ;)

Vind die synth echt lekker. Frontliner is vaker van het bedenken van iets nieuws en dat dan een paar platen vasthouden voordat hij het volgende truukje bedenkt. En die nieuwe stijlen van hem kan ik goed waarderen. Zo ook deze keer. Nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
jaron123 schreef:
Ik vind persoonlijk die synth van rage remix wel lekker, alleen lijkt dit er wel veel op. Vooral de opbouw naar de climax die tootnjes omhoog is precies zoals rage remix. Denk dat veel mensen hier over gaan zeuren :P

Goede voorzet met zeuren alvast. ;)

Vind die synth echt lekker. Frontliner is vaker van het bedenken van iets nieuws en dat dan een paar platen vasthouden voordat hij het volgende truukje bedenkt. En die nieuwe stijlen van hem kan ik goed waarderen. Zo ook deze keer. Nice.


Thx! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

synth is idd lekker alleen die pitchkicks vliegen echt weer de hoogte in, zo jammer verder oordeel doe ik als er een HQ is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:10 
 

Dat stijltje na zn album release bevalt me wel! Frontliner, een van de beste producers nog altijd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:07 
 
Hardtraxx Veteran

Album zit vol met net niet tracks imo, die na zijn album kan ik inderdaad meer waarderen :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks