Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 22:50 
 
Hardtraxxer

Die mid-intro is echt goed. Lekker beuken. Ik kan ook de melodie goed appreciëren. Lekkers zomers. De vocals storen niet. Een goeie plaat van Frontliner
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

101Hardstylelover schreef:
beetje standaard plaatje van frontliner maar verder niks mis mee klinkt wel oke :)


Bullshit. Zijn stijl heeft echt wel een evolutie doorstaan, zelfs t.o.v. z'n laatste album... ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 23:11 
 
Hardtraxxer

Deenite schreef:
101Hardstylelover schreef:
beetje standaard plaatje van frontliner maar verder niks mis mee klinkt wel oke :)


Bullshit. Zijn stijl heeft echt wel een evolutie doorstaan, zelfs t.o.v. z'n laatste album... ^^


dat kan maar blijf er bij standaart plaatje ben meer onder de indruk van (frontliner - symbols) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 23:23 
 
Hardtraxx Veteran

101Hardstylelover schreef:
Deenite schreef:
101Hardstylelover schreef:
beetje standaard plaatje van frontliner maar verder niks mis mee klinkt wel oke :)


Bullshit. Zijn stijl heeft echt wel een evolutie doorstaan, zelfs t.o.v. z'n laatste album... ^^


dat kan maar blijf er bij standaart plaatje ben meer onder de indruk van (frontliner - symbols) :)


Wauw, dat jij dit standaard durft te noemen.. Jij durft
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 23:27 
 
Hardtraxx Elite

ik zou dit ook niet heel snel een standaard plaat noemen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 23:27 
 
Hardtraxxer

jep ik durf een echt dare devil ja :evil: :evil:

en zeg alleen beetje standaart dit zeg niet dat ik het een slechte track vindt dus whats the problem >.<

maar miss moet ik hem wat vaker luisteren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 23:28 
 
Hardtraxxer

101Hardstylelover schreef:
jep ik durf een echt dare devil ja :evil: :evil:

en zeg alleen beetje standaart dit zegt niet dat ik het een slechte track vindt dus whats the problem >.<

maar miss moet ik hem wat vaker luisteren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 23:35 
 
Hardtraxx Veteran

101Hardstylelover schreef:
jep ik durf een echt dare devil ja :evil: :evil:

en zeg alleen beetje standaart dit zeg niet dat ik het een slechte track vindt dus whats the problem >.<

maar miss moet ik hem wat vaker luisteren ;)


Leg eens uit waarom je dit standaard vind?
Noem eens 2 nummers met een Lead als deze?
Of vind je de opzet simpel en vind je daardoor de hele plaat standaard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 23:41 
 
Hardtraxxer

Destination schreef:
101Hardstylelover schreef:
jep ik durf een echt dare devil ja :evil: :evil:

en zeg alleen beetje standaart dit zeg niet dat ik het een slechte track vindt dus whats the problem >.<

maar miss moet ik hem wat vaker luisteren ;)


Leg eens uit waarom je dit standaard vind?
Noem eens 2 nummers met een Lead als deze?
Of vind je de opzet simpel en vind je daardoor de hele plaat standaard?


dat laatste kijk gewoon de track is zelf niet verkeerd maar ik vind het niet echt een speciaal plaatje beetje standaart hij klinkt wel vet maar gewoon niet speciaal ja kijk miss is het woord standaart een beetje grof gezegd maar heb niet echt een wauw moment erbij maar miss als ik hem vaker hoor ofzo of live maar dat bedoel ik

en met standaart bedoel ik gewoon hoor al te veel van dit soort plaatjes wil weer wat zoals spacer ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 23:58 
 
Hardtraxx Addict

Punten, komma's, hoofdletters, standaard met een ''d'', ABN over het algemeen, gebruik het alsjeblieft :/ .
Spacer is een plaat die zo standaard is als maar kan. Deze track daarentegen is iets anders, de melodie in de 1e climax is gemaakt door met de vocal te spelen. Totaal niet standaard, juist het tegenovergestelde; het is erg creatief bedacht en best wel fris :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 00:02 
 
Hardtraxxer

srry dyslexie maar is mn mening dus ja blijf erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 01:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een irritante vocal zeg. >.< Ik denk ook wel dat dit plaatje nog even op me moet inwerken, misschien dat hij dan wat interessanter wordt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind die 'onverstaanbare' vocal echt supervet! Doet me denken aan Daft Punk. Midintro is heerlijk, climax prima, maar had hij iets meer kunnen uithalen denk ik. Wel vette sounds!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

101Hardstylelover schreef:
is mn mening dus ja blijf erbij

Ik volg.
Een saaie break van 1min gecombineerd met een anticlimax. Ik hoor elementen terug van Symbols en For the People. Daarna weer die break, met vocals welliswaar gevolgd door een slappe climax.
Kort samengevat: anti, leuk! Rest :yawn:

Deenite schreef:
Bullshit. Zijn stijl heeft echt wel een evolutie doorstaan, zelfs t.o.v. z'n laatste album... ^^

Even kijken. Symbols, For the People en Halo's. Hoor je geen overeenkomsten? Alle 3 de tracks worden in het algemeen goed onthaald terwijl als je er een hoort, je het al hebt gehad.

Deze track is dan een verschil ten opzichte van de rest. Alsnog persoonlijk niet echt boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

101Hardstylelover schreef:

dat laatste kijk gewoon de track is zelf niet verkeerd maar ik vind het niet echt een speciaal plaatje beetje standaart hij klinkt wel vet maar gewoon niet speciaal ja kijk miss is het woord standaart een beetje grof gezegd maar heb niet echt een wauw moment erbij maar miss als ik hem vaker hoor ofzo of live maar dat bedoel ik

en met standaart bedoel ik gewoon hoor al te veel van dit soort plaatjes wil weer wat zoals spacer ofzo

Haha wtf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 12:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Broertje van AF?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 13:11 
 
Hardtraxxer

Vergeet gvd maar wat ik heb geschreven.

Gewoon kort samengevat (saai plaatje.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Spacer is een plaat die zo standaard is als maar kan.

Hoe kun je Spacer nou standaard noemen man. Die track is iconisch als de pest.

Deze track raakt nèt geen snaar bij me for some reason, kan niet helemaal de vinger op de zeker plek leggen. Wat ik wel weet is dat Frontliner echt fucking lekker en vernieuwend bezig is. Veelbelovend voor de toekomst dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 15:36 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt erg gaaf! Dat hij deze lijn maar volhoudt zo! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 15:58 
 
Hardtraxxer

had een jaar moeten wachten met zijn album. was het het beste hardstyle album geworden tot nu toe :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 22:23 
 
Hardtraxxer

Vind het een heel lekker plaatje, heb hem wel ff een paar keer opnieuw moeten beluisteren, maar vind hem heel vet!
Sounds hebben een bepaald lekker atmosfeertje, en de kick is ook prima!
Ook vet hoe hij de vocal als synth gebruikt:)
Hoop dat ie snel gereleased wordt!:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 23:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Vind het overigens wel vet dat hij de vocals heeft omgetoverd in een soort van synth. Best wel origineel.

valt wel mee, na Noisecontrollers, Headhunterz en Wildstylez nu hij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik houd wel hiervan. Die kleine rare geluidjes plus die bak drive erachter. Jawel! Klonk gisteren ook prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 22:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee, niks voor mij dit... Frontliner is ook niet meer wat het geweest is
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 23:30 
 
Hardtraxx Elite

Fijne plaat, Alleen die Rare geluidjes :/
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks