Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Frontliner

Track(s): Free Your Body

Sample/video:

.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:08 
 
Hardtraxxer

Gewldig!! Ik ben zo blij met deze nieuwe manier van produceren!! :bomb: (L) :thumbsup:
Ga zo door, Bio, Wildy, Fronty, DBSTF...

PS: Waar heb ik deze eerder gehoord? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Apart, Vaag... zeker niet geweldig maar wil 'm wel 's live horen. Laat me weer verrassen :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die 'nieuwe manier van producen' is anders zo energieloos als wat. Die 'brommende' kicks zijn echt niet om aan te horen, net of iemand aan 't mopperen is ipv dat je ergens energie uit haalt :/

Dit doet me dan ook he-le-maal niets :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:15 
 
Hardtraxxer

Inno schreef:
Die 'nieuwe manier van producen' is anders zo energieloos als wat. Die 'brommende' kicks zijn echt niet om aan te horen, net of iemand aan 't mopperen is ipv dat je ergens energie uit haalt :/


Dat vind ik juist geweldig! Misschien komt het omat ik dj's als Organ Donors, Kamui ed erg goed vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:16 
 
Hardtraxx Addict

Heb toch liever Frontliner zijn kicks waar we hem van kennen... Ook de vocals klinken voor geen meter :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Die 'nieuwe manier van producen' is anders zo energieloos als wat. Die 'brommende' kicks zijn echt niet om aan te horen, net of iemand aan 't mopperen is ipv dat je ergens energie uit haalt :/

Dit doet me dan ook he-le-maal niets :(


Inderdaad, waar is de energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op dit forum heeft iedereen veel commentaar op "vernieuwing"
Ik vind het juist goed dat dj's/producers wat nieuws proberen, zo ontstaan er juist mooie dingen en blijft niet alles hetzelfde. Hardstyle is ook een decennia terug uitgevonden door vernieuwing.

Ik zou zeggen; ga zo door met uitproberen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:52 
 
Hardtraxx Elite

Ik zeg... Nee

Dit puur omdat ik die kick nu wel een beetje beu ben. Toen ik dit voor het eerst bij gimme love/give it up hoorde vond ik het kneiterdik, maar nu heb ik het helaas wel een beetje gezien. Zeker nu steeds meer bekende producers het toepassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die 'nieuwe manier' van produceren is echt maar rot.

Die kutkicks enzo, kvind het niet hardstyle waardig

Er is btw al genoeg variatie in hardstyle, vergelijk Wildstylez eens met B-front. Of Thera met Wasted Penguinz...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 23:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lijkt een beetje op Give It Up.
Ben dit wel een beetje zat aan het worden eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 23:24 
 

Ik geef 'm live een kans :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 23:27 
 

hmm ik weet niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 00:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Klinkt wel vet hoor! vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom!? :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijzonder vreemde kick, wil deze daarom eens goed horen op een feest (of op hogere kwaliteit dan deze bagger) om te kijken wat dit doet qua geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu vind ik het niks, miss dat het in HQ beter klinkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 02:10 
 
Hardtraxxer

Frontliner Volgende keer als je een plaat naar de mastering toe stuurt vergeet dan niet om de distortion op je kick even aan te zetten :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Waarom!? :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 11:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

derniels schreef:
Op dit forum heeft iedereen veel commentaar op "vernieuwing"
Ik vind het juist goed dat dj's/producers wat nieuws proberen, zo ontstaan er juist mooie dingen en blijft niet alles hetzelfde. Hardstyle is ook een decennia terug uitgevonden door vernieuwing.

Ik zou zeggen; ga zo door met uitproberen!

Vernieuwing haha, een iemand vernieuwd en de rest volgt >.<
Als ze nu eens allemaal creatief gingen zijn en niet als 1 iemand dubstep gebruikt, dat allemaal doen. Niet als 1 iemand house invloeden gebruikt, dat allemaal gaan doen, niet als 1 iemand lento gebruikt, dat allemaal gaan doen, ga zo maar door.

Sounds afzonderlijk zijn wel vet op de kicks en vocals na dan, geheel vind ik een stuk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 11:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind deze nieuwe stijl ook wel nice, alleen vanaf 1.10 lijkt het wel een directe kopie van Give it up
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 11:23 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
derniels schreef:
Op dit forum heeft iedereen veel commentaar op "vernieuwing"
Ik vind het juist goed dat dj's/producers wat nieuws proberen, zo ontstaan er juist mooie dingen en blijft niet alles hetzelfde. Hardstyle is ook een decennia terug uitgevonden door vernieuwing.

Ik zou zeggen; ga zo door met uitproberen!

Vernieuwing haha, een iemand vernieuwd en de rest volgt >.<
Als ze nu eens allemaal creatief gingen zijn en niet als 1 iemand dubstep gebruikt, dat allemaal doen. Niet als 1 iemand house invloeden gebruikt, dat allemaal gaan doen, niet als 1 iemand lento gebruikt, dat allemaal gaan doen, ga zo maar door.

Sounds afzonderlijk zijn wel vet op de kicks en vocals na dan, geheel vind ik een stuk minder.



Dat komt omdat producers het gewoon niet aandurfden. Komt door mensen zoals jij en ik die alles af lopen te kraken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

Frontliner :cry:

Ga terug naar 1 of 2 jaar geleden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 11:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Dat komt omdat producers het gewoon niet aandurfden. Komt door mensen zoals jij en ik die alles af lopen te kraken ;)

Ja hoor, net alsof ze nu ineens wel wat op ons uit doen. Het is de massa die hun boekingen geeft en het is de massa waar ze op inspelen, niet ons. Overigens doe je nu net alsof alle vernieuwing wordt afgekraakt, ik ben juist voor creativiteit en vernieuwing. Ik ben alleen tegen het telkens maar toegankelijker maken van de hardstyle scene. En schijnbaar kunnen die mainstream producers niets anders vernieuwends bedenken dan nog slappere kicks, nog toegankelijkere sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@dit hele gesprek

Daarom is catatonic overload mijn held :worship:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks