Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 20:46 
 
Hardtraxxer




:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 16:56 
 
Hardtraxxer

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

OP even aangepast! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 21:50 
 
Hardtraxx Addict

Lekker hoor :) :bomb: . Dat deze maar snel uit mag komen, want dat For The People feestje is alweer een tijdje geleden....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

Q-Base anthem v1! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 00:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Q-Base anthem v1! :P

andersom denk ik dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 00:34 
 
Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
andersom denk ik dan :P

Deze was eerder toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 02:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paar keer Frontliner horen draaien en geen van die keren zat dit nummer ertussen, helaas. Ik hoor zo weinig van dit nummer dat ik me afvraag of deze ooit gereleased gaat worden. Ik hoop het, want ik vind het een lekkere climax, maar als ik het in de aftermovie van dat Frontliner-feest hoor, vind ik de opbouw en overgangen wel wat simpel/onaf. Hopelijk komt het nummer uit in een leuk jasje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 13:50 
 
Hardtraxx Elite

Meph0 schreef:
Paar keer Frontliner horen draaien en geen van die keren zat dit nummer ertussen, helaas. Ik hoor zo weinig van dit nummer dat ik me afvraag of deze ooit gereleased gaat worden. Ik hoop het, want ik vind het een lekkere climax, maar als ik het in de aftermovie van dat Frontliner-feest hoor, vind ik de opbouw en overgangen wel wat simpel/onaf. Hopelijk komt het nummer uit in een leuk jasje.


Citaat:
Time for some news! You love my track Frontliner - For The People right? (like if you DO!!)
Well, For the people isn't just a track, it is the anthem of our revolution! To show my dedication to you too, this track will become a free release but we are going to do something special with it. Of course everything special, takes time and thats the reason you still have to wait a little longer. I can advise you to subscribe to my youtube channel as more info will be uploaded there as soon as possible!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 14:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Festuca schreef:
andersom denk ik dan :P

Deze was eerder toch? :P

hah oh nu zie ik v1 :P ja klopt
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks