Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Echt zo'n gruwelijk dikke Frontliner plaat weer 
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025
Lekker heur! 
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
frontliner!!! 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
in de album haharobinD wrote:Wow ! echt vet !
Komt deze in de album ?
Millard Fillmore wrote:in de album haharobinD wrote:Wow ! echt vet !
Komt deze in de album ?
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Die omlaag pitchende kicks 
Lekkere drive, maar nou niet echt een indrukwekkende melodie. Leuk plaatje, maar er komen zeker betere tracks op het album.
hey mattie!!!!! ja deze komt in de album jeweet.robinD wrote:Wow ! echt vet !
Komt deze in de album ?
ok nu ff sirieus:
voor het eerst sinds lange tijd dat frontliner weer met een redelijk interessante plaat komt.
-
DHardtraxxer
- 247 posts member since 2011
- last seen Jun 2016
Fan-tas-tisch 
Dit is trouwens ook een voorbeeld van een plaat waar de pitchkicks zo veel meer gevoel aan de track geven, de eerste climax vind ik veel beter klinken als de tweede die geen pitchkicks heeft. 
Hele lekkere plaat dn zeker de beste van het album, samen mt mid-intro,van lose your mind 
Klinkt wel klein beetje als 't nieuwe Headhunterz stijltje.
Alleen dit is dan nog weer een stuk vetter.
Wat een drive zeg

Alleen dit is dan nog weer een stuk vetter.
Wat een drive zeg
Klopt, maar ze springen ook niet (super hard) omhoog. Dat naar beneden pitchen van de kicks in de melodie klinkt echt heerlijkHidden Source wrote:Dit is trouwens ook een voorbeeld van een plaat waar de pitchkicks zo veel meer gevoel aan de track geven, de eerste climax vind ik veel beter klinken als de tweede die geen pitchkicks heeft.
Lekker plaatje, maar meer ook niet 
Inhoudsloze plaat, saai melodietje in de climax, redelijke screeches in de intro en dezelfde (vul zelf maar in wat je er van vind) kicks door de hele track. Meer zit er niet in 
Vind er geen bal aan, heel frontliner boeit me sinds discorecord niet meer.
Los van dit wil ik 'm nog wel 's live horenLyst wrote:Inhoudsloze plaat, saai melodietje in de climax, redelijke screeches in de intro en dezelfde (vul zelf maar in wat je er van vind) kicks door de hele track. Meer zit er niet in
dit dusG1LL wrote:Los van dit wil ik 'm nog wel 's live horenLyst wrote:Inhoudsloze plaat, saai melodietje in de climax, redelijke screeches in de intro en dezelfde (vul zelf maar in wat je er van vind) kicks door de hele track. Meer zit er niet in