Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 10:59 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Frontliner & Dillytek

Track(s): TBA

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm had toch op iets speciaals gehoopt vind dillytek altijd wel lekkere tracks maken en met de lead van bijvoorbeeld Symbols had dit wel een vette track kunnen worden, dit klinkt helaas heel erg standaard en doet me nog niks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 12:02 
 
Hardtraxxer

Veelbelovend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 14:09 
 
Hardtraxxer

Ik hoop toch niet op een anti...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 16:14 
 
Hardtraxx Veteran



Weet, zelfde filmpje, maar is denk ik wat makkelijker dan facebook. :P

Klinkt in ieder geval al veelbelovend, leuke melodie en synth/lead.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HSlovah schreef:
Ik hoop toch niet op een anti...


een grote kans
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

jonah_psvfan schreef:
HSlovah schreef:
Ik hoop toch niet op een anti...


een grote kans

Klinkt wel zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

Part 2: https://www.facebook.com/photo.php?v=25 ... 5672252418
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes!!! Een anti!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 17:35 
 
Hardtraxx Elite

Jeetje, weer een anti :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 17:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Jeetje, weer een anti :/


Je weet het niet, dus niet zo snel conclusies trekken. Kan best zijn dat de opbouw iets meer uplifting is dan dat je gewend bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 18:22 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Yes!!! Een anti!!


Volgens mij zeiden ze een mid intro part? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 19:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Paultheone schreef:
Yes!!! Een anti!!


Volgens mij zeiden ze een mid intro part? :P


Opbouw in eerste video, maar ik moet het nog zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 00:15 
 
Hardtraxxer

Klinkt niet als een anti, maar als een intro/mid-intro idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 05:22 
 
Hardtraxx Veteran

Ze zeggen zelf dat dit de midintro is, dus.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks