Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2023 18:21 

Hardtraxx Veteran

Artiest: Frontliner & Delete

Track(s): ID (Redline?)

Sample/video:

Bron: Defqon

Blijkbaar een oude collab ofzo, die ie heeft afgemaakt voor Defqon als tribute? versta m niet helemaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2023 06:32 

Hardtraxx Veteran

De naam Delete zien staan in nieuwe tracks gedeelte (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2023 11:44 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 06:18 

Hardtraxx Veteran

ik mag toch hopen dat dit een Frontliner & Delete is/wordt en niet een Alter Ego plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 15:24 

Hardtraxx Addict

Distinctive schreef:
ik mag toch hopen dat dit een Frontliner & Delete is/wordt en niet een Alter Ego plaat

Als naam voor een track zou Frontliner & Delete betere marketing zijn dan "nieuwe alias" en Delete. Lijkt in deze ook meer respectvol imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2023 13:03 

Hardtraxx Veteran

Ik hoor nergens dat het een collab is. Klinkt meer als een tribute. En bovendien een heerlijke track (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2024 01:52 

Artiest

Hoi allemaal, ik kwam deze post tegen toevallig en dacht, even wat opheldering ;-)
Dit is inderdaad een collab met Delete, deze was bedoeld voor mijn Alter Ego album, maar is dus helaas nooit helemaal afgekomen.
Voor Defqon dat jaar heb ik de track draaibaar gemaakt als een soort kleine eerbetoon.
Verder heb ik lang nagedacht of ik deze track zelf af moet maken en uit moet brengen, maar dit voelt vooralsnog niet goed, daarnaast denk ik dat veel mensen niet echt een link kunnen leggen tussen Ryan en mij en het daarom raar vinden. Ryan ligt zover ik weet nog steeds erg gevoelig bij veel mensen.

Hope this clears things up ;-)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks