Elektrify schreef:
Imation schreef:
Wat gebeurt er alleen op 28 seconde, alsof er een soort hickup in zit...vind ik niet lekker klinken.
Iemand er al achter waarom dit zo is? Kan toch niet de bedoeling zijn, het klinkt zo raar.
Gewoon net heel even een seconde inhouden tot de melo weer terug komt waardoor het nét iets onverwachtser erin knalt. Je ziet op 28 seconden ook heel even alle lichten uit gaan in de eindshow zodat het daarna weer volle bak terug knalt. Vond het juist wel vet bedacht

Op 1:28 doen ze hetzelfde vlak voor de climax er in knalt. Net even een seconde langer dan je zou verwachten. Denk echt dat dat heel bewust is gedaan.
Sowieso best een creatieve plaat. Was hem ook vergeten voor m'n TOTY lijst maar had er best in gemogen eigenlijk.