Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2025 18:35 
 
Hardtraxxer

Frontliner - Curiosity (DQ037)

Label: Defqon.1 Records
WEB release: 18/07/2025

Tracks:
1. Curiosity

Samples:

5:22 min
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2025 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja vet :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2025 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel vet, een Frontliner track in de eindshow :D
En deze is erg lekker! :loving:

Alleen op 5:49 gebeurt er iets wat mij gek in de oren klinkt, abrupt stil en dan alsof de track opnieuw begint. Foutje? Of bewust gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2025 14:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zooo, ja deze ligt mij erg goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2025 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste paar Frontliner platen vond ik niet zo, maar dit is wel weer geweldig hoor :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2025 14:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Alleen op 5:49 gebeurt er iets wat mij gek in de oren klinkt, abrupt stil en dan alsof de track opnieuw begint. Foutje? Of bewust gedaan?


Lijkt mij bewust. Toen het op defqon gebeurde dacht ik ook dat er was mis ging omdat het opeens stil was na het vuurwerk. Maar de rest gaat zo snel weer goed door dat ik denk dat het bewust is anders hadden ze het ook wel uit het filmpje geknipt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2025 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zoveel kippenvel bij deze plaat, wat goed :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2025 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Released
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2025 14:53 
 
Hardtraxxer

Wat gebeurt er alleen op 28 seconde, alsof er een soort hickup in zit...vind ik niet lekker klinken. Voor de rest fijne track, break op 1.24 mocht ook iets korter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2026 14:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Imation schreef:
Wat gebeurt er alleen op 28 seconde, alsof er een soort hickup in zit...vind ik niet lekker klinken.


Iemand er al achter waarom dit zo is? Kan toch niet de bedoeling zijn, het klinkt zo raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2026 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elektrify schreef:
Imation schreef:
Wat gebeurt er alleen op 28 seconde, alsof er een soort hickup in zit...vind ik niet lekker klinken.


Iemand er al achter waarom dit zo is? Kan toch niet de bedoeling zijn, het klinkt zo raar.


Gewoon net heel even een seconde inhouden tot de melo weer terug komt waardoor het nét iets onverwachtser erin knalt. Je ziet op 28 seconden ook heel even alle lichten uit gaan in de eindshow zodat het daarna weer volle bak terug knalt. Vond het juist wel vet bedacht :)

Op 1:28 doen ze hetzelfde vlak voor de climax er in knalt. Net even een seconde langer dan je zou verwachten. Denk echt dat dat heel bewust is gedaan.

Sowieso best een creatieve plaat. Was hem ook vergeten voor m'n TOTY lijst maar had er best in gemogen eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2026 22:05 
 
Hardtraxxer

Is gewoon een showelement. Deze plaat is speciaal gemaakt voor de eindshow, denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2026 10:20 
 
Donateur

Klopt, Frontliner legt het uit in de nieuwe aflevering van Hardstyle Gekkenhuis
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks