Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 22:39 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Frequencerz

Track(s): TBA

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 22:50 
 
Hardtraxx Elite

Wow, ik hoor best wel een mooie dikke reverse. :D
Intro is echt fantastisch! Heerlijke drive, coole sounds, lekkere kick. Wauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 02:02 
 

100% dat deze al een keer gepost is hier. Is namelijk videomateriaal van defqon 2011 geloof ik ofzo :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 03:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
100% dat deze al een keer gepost is hier. Is namelijk videomateriaal van defqon 2011 geloof ik ofzo :/


Klopt helemaal, wordt niets meer mee gedaan. Misschien ooit free ofzo! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 10:40 
 
Hardtraxx Newbie

dit is van 2009 of 2010 dit is in almere dus en de track heet dreamer er word idd niks meer mee gedaan en of hij free komt is ook de vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dikke track, jammer dat er niets mee wordt gedaan
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks