Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Frequencerz

Track(s): Freqolution

Sample/video:


@ 30:52

Bron: Digital Punk Unleashed 041
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 21:11 
 
Hardtraxxer

Keer wat anders :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 12:43 
 
Hardtraxx Addict

Ik kan me niet herinneren dat deze zo vet klonk bij defqon.

Ik vond hem toen eigenlijk niet zo. Dit komt ook omdat ik de 2010 live edit echt super vet vind.
Wat een drive had die.

Maar ik ben positief verrast.
Ze hebben er weer iets heel anders van gemaakt en ik vind die dubstep/trap beat eronder wel erg nice in dat break je. Net als alle sounds eronder.
Vind alleen de kicks niet zo. had zelf de kicks uit Raw en Uncut gebruikt dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 15:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het idee is opzich niet heel verkeerd, maar ik vind de kicks echt niet mooi.
Geef mij het origineel maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nah niks voor mij dit, saaie troep en wat zijn die kicks lelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 20:51 
 
Hardtraxx Elite

Was een beetje bang voor de kicks na sommige reacties hier maar ik vind ze toch best tof klinken zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette kicks, vette edit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ion_elgreco schreef:
Nou dat was niet echt een verbetering. Deze draaide ze ook op het einde van hun set op defqon zondag toch?

Klopt inderdaad. Wat mij betreft overtreft geen enkele edit/remix het origineel. Deze is leuk, maar niet meer dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

Heet Frequencerz - Freqolution op de Decibel cd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt totaal géén verbetering van het origineel. Voor mij geen fijne kicks, totaal geen drive meer (in tegenstelling tot het origineel).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 21:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waar is die heerlijke sfeer heen? :cry:

Geen verbetering dit.

Als ik het origineel weer luister vraag ik me af waar het nou fout is gegaan. Hoezo wordt dit hedendaags niet meer geproduceerd door de heren? Dan heb ik het dus onder anderen over Revolution, maar ook over Rockstar, Bitch, Hollow, Tomorrow & Beyond, Fatality, The Voice of Gaia, en ga zo maar door.

Zonde. Mis de "oude" Frequencerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 21:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basxt schreef:

Als ik het origineel weer luister vraag ik me af waar het nou fout is gegaan. Hoezo wordt dit hedendaags niet meer geproduceerd door de heren? Dan heb ik het dus onder anderen over Revolution, maar ook over Rockstar, Bitch, Hollow, Tomorrow & Beyond, Fatality, The Voice of Gaia, en ga zo maar door.

Zonde. Mis de "oude" Frequencerz.


Mee eens, stijltje Rockstar was baas. Nu ook wel af en toe een vette plaat, maar iets commerciëler geworden.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks