Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
deze lijkt wel heel erg op tomorrow and beyond
Is ook een wat oudere track van ze.derniels wrote:deze lijkt wel heel erg op tomorrow and beyond
Is het ook de bedoeling dat hier ongereleasde, oudere tracks komen te staan?Khadber wrote:Is ook een wat oudere track van ze.derniels wrote:deze lijkt wel heel erg op tomorrow and beyond
Lijkt me niet helemaal de bedoeling, maar het gebeurt vooralsnog niet veel dus nog niet echt reden voor nieuwe regels ofzo.katamaran wrote:Is het ook de bedoeling dat hier ongereleasde, oudere tracks komen te staan?Khadber wrote:Is ook een wat oudere track van ze.derniels wrote:deze lijkt wel heel erg op tomorrow and beyond
Oh, dat kan prima hoor
. Zolang ie nog maar niet released of aangekondigd is, dus dat gaat voor deze wel op.
Ik wou er meer mee zeggen waarom hij zo op Tomorrow & Beyond leek.
Ik wou er meer mee zeggen waarom hij zo op Tomorrow & Beyond leek.
-
A
2e climax 
-
M
Klinkt best lekker, idd hetzelfde idee als Tomorrow & Beyond maar dat vind ik niet erg want dat was/is een super plaat 
Is goed te horen dat dit tot het oudere werk van hun hoort, niet verkeerd, maar geef mij maar het nieuwere. 
-
VHardtraxx Newbie
- 37 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
deze is zo epic, zonde dat ze hiermee niks doen :O
-
PHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Oct 2017
Klinkt precies hetzelfde als Frequencerz - eventide, precies zelfde melodie?