Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 23:00 
 
Hardtraxx Newbie

Frequencerz

TBA




Deze staat er volgens mij nog niet tussen!
Op intents festival ging ie kneiter hard! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 23:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

opbouw met die lead klinkt goed en daarna een lekkere anti, die pitchkicks waren niet nodig geweest imo.
Wordt het een beetje allemaal van het zelfde! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze mogen wel eens met een nieuw recept komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 19:43 
 
Hardtraxx Addict

JESUS WAT EEN TRACK :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 21:05 
 

Roellos schreef:
opbouw met die lead klinkt goed en daarna een lekkere anti, die pitchkicks waren niet nodig geweest imo.

Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was inderdaad veel mooier geweest zonder pitchkick.
Normaal hou ik wel van een pitchkick,maar hier vind ik het ten nadele van de track...

Zonde, maar verder een lekker nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 00:06 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Roellos schreef:
opbouw met die lead klinkt goed en daarna een lekkere anti, die pitchkicks waren niet nodig geweest imo.

Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die screeches hebben bijna dezelfde ritme als die van attention en pitchen ook de vierde keer net als in attention :P maar alsnog wel heel vet.

Vergelijk de climax @1:55 maar met die van het nieuwe nummer. Lijkt bijna hetzelfde buiten dat stukje waar ze t geluid ff wegtrekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:36 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt weer gaaf hoor! Frequencerz stelt me eigenlijk nooit teleur qua tracks. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 17:27 
 
Hardtraxx Elite

Frequencerz - Fire

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 17:32 
 
Hardtraxx Addict

Wát een agressiviteit in die anti, precies waar ik van hou :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Attention 2.0 :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Kwisniks schreef:
Wát een agressiviteit in die anti, precies waar ik van hou :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Attention 2.0 :yawn:


Mwoah, nu heb je juist eerst die opbouw met melo en dan komt er een anti, en dan komt de melo terug.
Totaal andere stijl als attention vind ik, wel lekker gave track ook lekker gedaan met die midintro!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 00:01 
 
Hardtraxx Elite

Kwisniks schreef:
Wát een agressiviteit in die anti, precies waar ik van hou :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Kepro schreef:
Attention 2.0 :yawn:


Mwoah, nu heb je juist eerst die opbouw met melo en dan komt er een anti, en dan komt de melo terug.
Totaal andere stijl als attention vind ik, wel lekker gave track ook lekker gedaan met die midintro!


De screech etc is regelrecht een kopie van Attention,
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 11:08 
 
Hardtraxx Elite

Kepro schreef:
Attention 2.0 :yawn:


van mij mogen ze wel een attention 2.0 maken. kan ik wel mee leven -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
jaron123 schreef:
Kepro schreef:
Attention 2.0 :yawn:


Mwoah, nu heb je juist eerst die opbouw met melo en dan komt er een anti, en dan komt de melo terug.
Totaal andere stijl als attention vind ik, wel lekker gave track ook lekker gedaan met die midintro!


De screech etc is regelrecht een kopie van Attention,


Vind knap dat je dat hoort in deze kwaliteit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De screech op 1.56 lijkt er wel verdomd veel op vind je niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat het er op lijkt is iets anders dan dat het rechtstreeks gekopieerd is, Hij lijkt er wel op ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
Stop eens met continu de sounds te recyclen, lijken nu allemaal edits... :/ Misschien ook niet verkeerd om na 1 jaar lang eens een nieuwe kick te maken... Melodie is Zatox achtig, wat ik dus wel erg vet vind :D


dat zeg je nu wel, maar dan hebben ze dalijk een andere kick en dan vind iedereen het ineens weer niks. ik vind de stijl die ze nu hebben nog lang niet verouderd. hoeveel platen zijn er nu wel uitgekomen in deze stijl, denk dat revolution 1 van de eerste was of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 19:03 
 
Hardtraxxer

Ik vind die screech veel meer lijken op die van de bitch intro hoor... verder lekker plaatje, onnodige pitchkicks en na deze mogen ze wel wat nieuws verzinnen. maar ik ga ze der nu nog niet op afrekenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 00:34 
 
Hardtraxxer

Wat klonk dit nummer gister gruwelijk zeg bij TBYD!! :bomb: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 11:59 
 
Hardtraxx Newbie

Deze is samen met Bass Modulators volgens mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klonk inderdaad heel vet bij TBYD, maar leek wel of die een beetje aangepast is :innocent:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks