Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft mijn aandacht! Ben vooral benieuwd naar hoe die 2e qlimax in HQ klinkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoor nu LQ btw al fucking veel geluiden uit bitch. Maja zal wel weer lekker zijn :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Euh gydo, kijk even naar mn username hahaha, IK GA TOCH ALTIJD MET JE MEE EN ZIE JE FILMPJES TOCH hahaha


Haha jaron ik weet wel dat jij het bent xd maar kwaliteit ligt ook aan hoe hard het geluid is daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

klinkt veelbelovend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar de HQ. Ik vind Frequencerz laatste tijd sowieso wel lekker bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt een beetje als meer van hetzelfde.
Niet dat ik de recente nummers niet vet vind, integendeel zelfs, maar toch wel jammer dat de nummers van ze de laatste tijd vrij veel op elkaar lijken.

Ik wacht op een HQ versie voor een beoordeling van het nummer zelf, zal vast wel weer dik zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 23:11 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Klinkt een beetje als meer van hetzelfde.
Niet dat ik de recente nummers niet vet vind, integendeel zelfs, maar toch wel jammer dat de nummers van ze de laatste tijd vrij veel op elkaar lijken.

Ik wacht op een HQ versie voor een beoordeling van het nummer zelf, zal vast wel weer dik zijn :P


Dat heb ik dus ook, maar als ze langer doorgaan met bijna dezelfde screeches zoals Bitch en Fight For Survival,
ga je dat ook zat worden. Hopelijk is er bij hun volgende track 'n nieuwere sound aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 19:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

AWESOM-O schreef:
Daveytl schreef:
Klinkt een beetje als meer van hetzelfde.
Niet dat ik de recente nummers niet vet vind, integendeel zelfs, maar toch wel jammer dat de nummers van ze de laatste tijd vrij veel op elkaar lijken.

Ik wacht op een HQ versie voor een beoordeling van het nummer zelf, zal vast wel weer dik zijn :P


Dat heb ik dus ook, maar als ze langer doorgaan met bijna dezelfde screeches zoals Bitch en Fight For Survival,
ga je dat ook zat worden. Hopelijk is er bij hun volgende track 'n nieuwere sound aanwezig!


ik ben die screeches noglang niet zat :D :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 19:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
gehoord op Euphoria, intro en outro zijn inderdaad erg bruut, Ben benieuwd naar hq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 00:37 
 
Hardtraxxer

heb heb op dangerouzmind gehoord ! wat een vet plaat zeg whoo! :love: :drool: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind het echt weer een chill nummer :D vooral die schreeches
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 19:54 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt weer heel vet. Wat zijn Frequencerz toch helden zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jezus, wat een rare intro. hele dikke screeches (zoals FFS & bitch) alleen klinkt dat thuis niet echt fijn door die overdreven gepompte en gepitchte kicks. die mid-outro klinkt iets beter. tijd voor wat verandering bij de frequencerz imo -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die 2e climax/outro :woot: :worship: :yay: :bomb: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 15:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Woah moet hem misschien wat vaker horen. Vind hem niet zo boeiend klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind letterlijk alles aan deze plaat goed klinken behalve het belangrijkste...De kicks, wat een slappe, natte, doorweekte scheetjes zeg :( Echt zonde want technisch is deze plaat super vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 15:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zit veel gevoel in die synth zeg :oh:
Alleen voor de rest is het echt matig, ooit van samenhang gehoord? De midintro en climax passen niet bij elkaar, noch de break met de rest, noch de kicks bij de screech, noch de kicks bij de melodie. Verder liggen de kicks totaal niet lekker in het gehoor en zijn de screeches erg zeurderig. Melodie is ook niet je van het. Nee, ik hoop niet dat ze dit op de theracords area gaan draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 15:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Synth inderdaad vrij vet, vind de intro hierin veel minder dan de andere tracks.

Wel al veel beter dan het anthem van Frontliner voor emporium, bast in elk geval een beetje beter bij het thema dat ze neer proberen te zetten in plaats van dat overdreven happy gepingel van FL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 15:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

word freqz nu wel beu met altijd dezelfde sounds :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 15:48 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Zit veel gevoel in die synth zeg :oh:
Alleen voor de rest is het echt matig, ooit van samenhang gehoord? De midintro en climax passen niet bij elkaar, noch de break met de rest, noch de kicks bij de screech, noch de kicks bij de melodie. Verder liggen de kicks totaal niet lekker in het gehoor en zijn de screeches erg zeurderig. Melodie is ook niet je van het. Nee, ik hoop niet dat ze dit op de theracords area gaan draaien.


Eensch, heb deze live gehoord en kon er echt geen touw aan vast knopen wat er allemaal gebeurde :P Climax vind ik ook niet goed, het klopt gewoon niet helemaal (combinatie synth/kick/melodie). Jammer want vond Frequencerz laatste tijd wel erg goed bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 15:57 
 
Hardtraxxer

Zeker geen verkeerde anthem :) Beetje jammer dat die kicks pitchen als een malle inderdaad.
Moet me wel aansluiten bij de opmerking dat het weer tijd wordt voor wat nieuwe sounds, vooral in de intro/outro's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 15:58 
 
Hardtraxx Veteran

delange schreef:
jezus, wat een rare intro. hele dikke screeches (zoals FFS & bitch) alleen klinkt dat thuis niet echt fijn door die overdreven gepompte en gepitchte kicks. die mid-outro klinkt iets beter. tijd voor wat verandering bij de frequencerz imo -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou de titel een knipoog zijn naar het Intents Anthem? :')

Vind de track een beetje een rommeltje, niet voor mij dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 16:42 
 

Hele dikke track, Frequencerz :worship:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks