Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:27 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: Frequencerz & Jack Of Sound

Track(s): G.T.F.O.

Sample/video: http://www.youtube.com/watch?v=08Gqyw6qsEg
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind dit maar simpel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:32 
 
Hardtraxx Elite

Duidelijk minder dan S.T.F.U.. De gehele track bevat erg weinig drive. De climax is ook een krachtloze bedoeling. De 2e climax idem dito.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind het idee erg gaaf, sfeertje dat neer gezet wordt doet het goed. Maar vind de kicks echt niks, zit nauwelijks een punch in...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

Wel de mindere, maar nog steeds wel een leuke melodie en aardige kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:37 
 
Hardtraxx Newbie

vind het allebei wel vette platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:38 
 
Hardtraxxer

Dit doet me vrij weinig, maar STFU is wel vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:43 
 

Verdomme Frequencerz :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind em veel minder dan STFU, is die trouwens al released? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ergens op een compilatie CD ja, officiƫle releases is met GTFO.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hier helemaal niks aan! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:08 
 
Hardtraxx Elite

Dennis93 schreef:
Dit doet me vrij weinig, maar STFU is wel vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:18 
 
Hardtraxx Addict

Wat een saaie track zeg -.- STFU vond ik redelijk al met al een matige release :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook zeker een leuke track maar haalt het niet bij het niveau van STFU
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:34 
 
Hardtraxx Elite

leuke melodie, kicks zijn ook wel in orde :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 08:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me niets, intro is ook erg saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 22:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind dit juist een heel dikke plaat! Hij zit dan mssch wel redelijk simpel in elkaar maar dat is juist vet.
Die melodie en synth doen me denken aan oudere plaatjes van Dozer/Pitcher.

Laat maar komen :love:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks