Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Frequencerz & B-Front vs Lana Del Rey

Track(s): Million Dollar Fatality (Mashup Jack)

Sample/video:


Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 19:54 
 

Wat doet ie dat toch iedere keer weer lekker :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knap gedaan weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 20:27 
 
Hardtraxx Elite

Vind dit wel de minste tot nu toe. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 20:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het erg rommelig en totaal niet bij elkaar passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Conzpiracy schreef:
Vind het erg rommelig en totaal niet bij elkaar passen.


Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 21:06 
 
Hardtraxx Newbie

Vind er ook niks aan... :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vet zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 22:38 
 
Hardtraxxer

wat een verkrachting van fatality zo.. jammer. Vond die andere mashups nog wel oke, maar dit? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 22:40 
 
Hardtraxxer

Vind dit te geforceerd klinken en niet matchen.... jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en alweer een waanzinnige mashup :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Break is vet gedaan zo, wel al de tweede Lana Del Rey erin haha. Vetste blijft toch voor mij die Revolution/Son of Torture mashup, geniaal gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 11:59 
 
Hardtraxxer

Niks aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Vind dit wel de minste tot nu toe. :/

Ja klinkt wel heel makkelijk zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

beetje chaotisch, het sfeertje in het begin is wel tof maar niet echt Mash-up Jack waardig imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 15:41 
 
Hardtraxx Addict

Nee vind deze zelf ook minder, begin klinkt gewoon niet als 1 geheel met alle 3 als losse stukken die niet goed met elkaar samenhangen, zoals hij in de andere mash-ups wel doet/heeft gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet zo vet als z'n andere mash-ups :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus Christus die break.. Dat loopt toch voor geen meter? Enorm frustrerend om te luisteren, lijkt wel alsof het totaal verschillende ritmes zijn waardoor ik continu t gevoel heb dat de maat niet klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 12:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:sleep: nog altijd een zinloze act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 12:13 
 

Kaasstaaf schreef:
:sleep: nog altijd een zinloze act.

:mad: :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 12:33 
 
Hardtraxx Addict

Kaasstaaf schreef:
:sleep: nog altijd een zinloze act.


Zinloos zou ik het zeker niet noemen, want voorgaande mash ups zaten toch wel stuk beter in elkaar!!
Daarbij vond ik zijn set op Qapital vorig jaar echt genieten

sandervanbruggen schreef:

:mad: :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:loving:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks