Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Freakshow & Yuna-X

Track(s): Always Forgotten

Sample/video:

https://www.youtube.com/watch?v=aVKuClrB3JY

Bron:
YunaXofficial schreef:
The title is: 'Freakshow & Yuna-X - Always Forgotten'


https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/freakshow-yuna-x-always-forgotten-the-rain-spoon095-t56635.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 16:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt weer magistraal goed. :love:

Wat heeft die derde gast eigenlijk voor rol? MC toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Wat heeft die derde gast eigenlijk voor rol? MC toch?

Live was hij inderdaad de MC, maar ik weet ook nog steeds niet precies wat de meerwaarde van die gast is bij deze act. Ik denk eigenlijk niet dat hij mee produceert, want hij leek zijn 'eigen' nummers niet eens echt goed te kennen, wat sowieso al best apart is als je onderdeel bent van de act. Hij ging dan ook meerdere keren volledig de fout in met losgaan als er een break aan kwam. :P
Ik snap daarom niet precies waarom Hardstyle Mafia een alias als Freakshow nodig heeft. Het hebben van twee aliassen waar dezelfde producers achter (lijken te) zitten in hetzelfde genre is ook niet echt meer van deze tijd. Feature desnoods die derde gast als Freakshow (dus: HSM ft. Freakshow) zodat ze daarmee naamsbekendheid kunnen maken. Ik vind het vrij apart in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die "MC" was echt het grootste drama wat ik in tijden heb gezien, beetje hetzelfde niveau als die clown de eerste paar uur bij Spoontech/Bass Protocol deed hosten en daarna van de stage werd afgedonderd. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een plaat :loving:.

Die MC was bij Loudfest vorig jaar ook al zo irritant..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 00:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Enige verschil tussen HSM en Freakshow is dat Freakshow een liveact is, voordeel hiervan is dat ze twee keer kunnen optreden op een feest (: Heerlijk nummer trouwens, ze krijgen het steeds weer voor elkaar om een melodie te maken om bij weg te smelten :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 15:34 
 
Hardtraxx Newbie

No words :clap: :beer: :thumbsup: :love:

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een geweldige sfeer de hele plaat door :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 19:41 
 
Hardtraxxer

:love:



30:56
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 16:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn hemel :loving:
Prachtige vocals ook, Yuna-X en hs mafia is altijd goed :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 16:31 
 
Hardtraxxer

Pff wat goed.. komt in de buurt van sound of victory.
Wat een gevoel zit er in die melodie, echt zoals alleen hun dat kunnen. Helemaal top! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2016 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rip uit de HSM set toegevoegd in de OP. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 17:32 
 

Schitterende plaat (L) en vocalen van Yuna-X is altijd +1
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks