Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 16:57 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: Freakshow

Track(s): Something Inside Me

Sample/video:

@15:08

Bron: Soundcloud
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
De climax van deze lijkt erg veel op een ander hardstyle nummer, kan er nu niet opkomen >.< .

welcome the darkness? moest daar gelijk aan denken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 20:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekkere plaat, en Slipknot vocals +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 23:07 
 
Hardtraxx Veteran

Dikke melodie. Zit ook een goeie drive doorheen de track. Ook deze is vet, samen met When Winter Comes de beste van de vier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 18:57 
 
Hardtraxx Elite

Wat een prachtplaat :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd dat deze uit gaat komen, wat een prachtplaat. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Tijd dat deze uit gaat komen, wat een prachtplaat. :loving:


Plus alle andere freakshow platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijgt zaterdag een free release!

Freakshow schreef:
It's been a while since our last post. We have reached over 2000 likes now, thank you all!! smile-emoticon
Since you've been so patient with 'Leave Me In The Fire', we want to reward you this SATURDAY and we will give you a 4-tracker FREE RELEASE!
In the next days we will reveal the tracks one by one when we upload the tracks to YouTube and on Saturday, the tracks are all yours!
So let's start then!
The first track will be 'Something Inside Me'


Label: Spoontech Records
Release Date: 18-04-2015
Format: Digital

FREE RELEASE!

Tracklist:
01. ---
02. Something Inside Me
03. ---
04. ---

DOWNLOAD:
Available 18.4.2015

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 19:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helemaal mijn ding :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig dat er gewoon een 4-track EP gratis wordt weggegeven door deze mannen :worship: Naast Leave Me In The Fire en Something Inside Me zullen er denk ik 2 van deze 3 ook opkomen: Dark Times, Lucky Number en When Winter Comes. Hopelijk zit die laatste erbij! :loving:
Wat mij betreft allemaal tracks voor een volwaardige release, bijna zonde dat ze deze gratis weggeven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker zonde voor hun ja. Ik had zo'n EP vrijwel zeker gekocht, dan is dit des te beter haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 11:54 
 
Hardtraxx Veteran

DIt soort nummers mogen toh wel verkocht worden. Waardige release!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks