Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 09:15 
 
Hardtraxxer

Artiest: Freakshow

Track(s): Leave Me In The Fire

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 22:39 
 
Hardtraxxer

Geweldige track hoor :thumbsup:
Maar dit is echt onzin:
Freakshow schreef:
Gonna give out full track for free, when our Facebook-page reaches 1000 likes ;)

Ze zitten nu op 156 :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

Fietsband schreef:
Freakshow schreef:
Gonna give out full track for free, when our Facebook-page reaches 1000 likes ;)

Ze zitten nu op 156 :whistle:

Niet moeilijk als dat project 2 jaar heeft stil gelegen hé? :P

Freakshow platen kunnen me altijd bekoren, ook deze. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 22:59 
 
Hardtraxxer

bRt_ schreef:
Niet moeilijk als dat project 2 jaar heeft stil gelegen hé? :P

Dat had ik nooit meegekregen :oh:
Edit : wel zonde van die rare pitch in de 2de climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom is dit niet gewoon onder HM dan? Zelfde stijl, zelfde minpunten ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 23:35 
 
Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Waarom is dit niet gewoon onder HM dan?

Dit is 50% HM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar staat HM voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 13:05 
 
Hardtraxxer

Leonidas schreef:
Waar staat HM voor?

Hardstyle Mafia
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt geweldig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idee achter de track is heel tof, maar zoals ik eigenlijk van HM gewend ben klinkt het afschuwelijk schel en slecht gemastered. Jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Nog nooit van Freakshow gehoord.
Maar dit klinkt vet :worship: .

@Rawbin, Soundcloud verpest heel veel van de geluidskwaliteit.


Wil jij zeggen dat HM normaal zo fantastisch afgewerkt is dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Cruelty schreef:
Nog nooit van Freakshow gehoord.
Maar dit klinkt vet :worship: .

@Rawbin, Soundcloud verpest heel veel van de geluidskwaliteit.


Wil jij zeggen dat HM normaal zo fantastisch afgewerkt is dan?


Hoort ook een beetje bij hun stijl. Zelfde geldt voor vazard etc. Ik stoor me er persoonlijk niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 18:17 
 
Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Rawbin schreef:
Wil jij zeggen dat HM normaal zo fantastisch afgewerkt is dan?

Hoort ook een beetje bij hun stijl.

Precies.

Cruelty schreef:
Nog nooit van Freakshow gehoord.
Maar dit klinkt vet :worship:

Dan is Innocent Blood zeker een aanrader! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

Freakshow :worship: Dat hij maar snel wat releasjes krijgt, buiten HM om. Innocent Blood en Death Wish. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Rawbin schreef:
Cruelty schreef:
Nog nooit van Freakshow gehoord.
Maar dit klinkt vet :worship: .

@Rawbin, Soundcloud verpest heel veel van de geluidskwaliteit.


Wil jij zeggen dat HM normaal zo fantastisch afgewerkt is dan?


Hoort ook een beetje bij hun stijl. Zelfde geldt voor vazard etc. Ik stoor me er persoonlijk niet aan.


Persoonlijk vind ik Vazard tracks toch beter afgewerkt (niet geweldig ook nee), dan HM.
En dat het bij de stijl hoort :lol: Wat een non-argument. Zie hier genoeg tracks gepost worden die keihard afgezeken worden; "idee is goed, uitwerking is bagger", maar bij HM hoort het bij hun stijl xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ik houd wel van die 'lompe' afwerking om het zo maar te noemen. :P Ook deze track vind ik wel wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 21:28 
 
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
En dat het bij de stijl hoort :lol: Wat een non-argument.

Geforceerde kicks met sounds die nooit volledig zijn afgewerkt. Al vanaf hun eerste release. Lijkt me een bepaalde stijl die ze aanhouden dan, of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
XtD schreef:
Waarom is dit niet gewoon onder HM dan?

Dit is 50% HM.

Daarom ook de vraag, waarom niet gewoon onder HM? Dit zijn namelijk gewoon 100% HM sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker plaatje hoor, mag snel komen van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 23:31 
 
Hardtraxx Veteran

Danny H schreef:
Lekker plaatje hoor, mag snel komen van mij.

Voor mij ook, maar zal nog wel een aantal maandjes duren.. ;c
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks