Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
Moest er ff aan wennen maar ik vind dit nu toch wel echt een geweldige track! Heerlijke climax! Origineel was vroeger als kind al 1 van mn favo nummertjes.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Waarom is dit een Bioweapon & Code Black Remix??
Ze hebben hem samen gemaakt onder de naam Bioweapon!
Zal wel een marketingsstuntje zijn.
Blijft lekker, maar ik vind hem toch wel héél erg op Discorecord lijken
-
AHardtraxxer
- 101 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
Ik weet nog steeds niet waarom ze uit elkaar zijn, maar ik denk dat Code Black niet meer onder de naam Bioweapon wil vallenjambekkie wrote:Waarom is dit een Bioweapon & Code Black Remix??
-
JHardtraxx Elite
- last seen May 2014
Ze hebben deze track samen nog gemaakt onder de naam Bioweapon.AWESOM-O wrote:Ik weet nog steeds niet waarom ze uit elkaar zijn, maar ik denk dat Code Black niet meer onder de naam Bioweapon wil vallenjambekkie wrote:Waarom is dit een Bioweapon & Code Black Remix??
De naam Corey staat sowieso als credit op de track en hij zal er uiteraard gwn geld voor vangen, ook al is ie weg. Maar ik vind het erg raar dat ze de naam Code Black en Bioweapon apart neerzetten.
Aan de ene kant brengt het meer naamsbekendheid op voor Corey en kunnen ze zien dat Bioweapon definitief uit elkaar is. Dat zal het zijn
Last edited by jambekkie on 18 Oct 2011 12:28, edited 1 time in total.
-
A
En Visions dan?jambekkie wrote:Maar ze hebben deze track samen nog gemaakt onder de naam Bioweapon.AWESOM-O wrote:Ik weet nog steeds niet waarom ze uit elkaar zijn, maar ik denk dat Code Black niet meer onder de naam Bioweapon wil vallenjambekkie wrote:Waarom is dit een Bioweapon & Code Black Remix??
De naam Corey staat sowieso als credit op de track en hij zal er uiteraard gwn geld voor vangen, ook al is ie weg.
Dus ik vind het erg raar dat ze de naam Code Black zo neerzetten.
Zal wel meer naamsbekendheid opbrengen.
Aan de ene kant brengt het naamsbekendheid op voor Corey en kunnen ze zien dat Bioweapon definitief uit elkaar is.
-
JHardtraxx Elite
- last seen May 2014
Ja, dat verhaal van Visions moet je maar ff uitleggen, want dat heb ik volgens mij gemist.Almighty wrote: En Visions dan?Your Argument is Invalid
Had Sam gevraagd op The Qontinent, hij zei dat deze nooit uit zou komen 
Opgelost dus. Zo'n supergeweldige track vind ik het nou ook weer niet.
-
AHardtraxxer
- 101 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
Maar waarom zijn ze uit elkaar dan? Ik heb daar totaal niks van gehoord totdat ik ineens hoorde van Code Black
Bioweapon uit elkaar?AWESOM-O wrote:Maar waarom zijn ze uit elkaar dan? Ik heb daar totaal niks van gehoord totdat ik ineens hoorde van Code Black
Deze is live echt geniete
Lekker meezingen!
Toch wel leuke plaat en hoop dat er nog iets mee gebeurt
Toch wel leuke plaat en hoop dat er nog iets mee gebeurt
Afgelopen zaterdag in de Time-out gehoord lekker plaatje 
Kon je het niet aan Wildstylez vragen?Festuca wrote:Had Sam gevraagd op The Qontinent, hij zei dat deze nooit uit zou komen
-
J
Haha Time-Out echt lang niet meer geweest al is het in de buurt, echt een turkedisco geworden.Teun444 wrote:Afgelopen zaterdag in de Time-out gehoord lekker plaatje
Overigens is dit plaatje best te doen, maar geweldig vind ik hem niet.
Zygoma wrote:Kon je het niet aan Wildstylez vragen?Festuca wrote:Had Sam gevraagd op The Qontinent, hij zei dat deze nooit uit zou komen
Ik begrijp dat die Wildstylez grapjes leuk zijn, maar deze was ook gewoon echt verschrikkelijk slecht.Vincent_ wrote:Zygoma wrote:Kon je het niet aan Wildstylez vragen?Festuca wrote:Had Sam gevraagd op The Qontinent, hij zei dat deze nooit uit zou komen
JEFSKIII wrote:Haha Time-Out echt lang niet meer geweest al is het in de buurt, echt een turkedisco geworden.Teun444 wrote:Afgelopen zaterdag in de Time-out gehoord lekker plaatje
Overigens is dit plaatje best te doen, maar geweldig vind ik hem niet.
Ja klopt alleen dat is meer in die house zaal, hardstyle zaal valt het nog wel mee:P
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
klonk idd erg vetTeun444 wrote:Afgelopen zaterdag in de Time-out gehoord lekker plaatje
Gebeurd hier nog wat mee, of pas bij zoveel likes?
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Code Black reageerde op de vraag of Toca's Miracle nog komt :Fusionmania wrote:Gebeurd hier nog wat mee, of pas bij zoveel likes?
Toca's miracle and other BWP tunes are coming, they will be here before the end of the year.