Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moest er ff aan wennen maar ik vind dit nu toch wel echt een geweldige track! Heerlijke climax! Origineel was vroeger als kind al 1 van mn favo nummertjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 11:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jezus is die nog niet uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 11:53 
 
Hardtraxx Elite

Waarom is dit een Bioweapon & Code Black Remix??
Ze hebben hem samen gemaakt onder de naam Bioweapon!
Zal wel een marketingsstuntje zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 12:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Blijft lekker, maar ik vind hem toch wel héél erg op Discorecord lijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 12:22 
 
Hardtraxxer

jambekkie schreef:
Waarom is dit een Bioweapon & Code Black Remix??
Ze hebben hem samen gemaakt onder de naam Bioweapon!
Zal wel een marketingsstuntje zijn.


Ik weet nog steeds niet waarom ze uit elkaar zijn, maar ik denk dat Code Black niet meer onder de naam Bioweapon wil vallen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 12:27 
 
Hardtraxx Elite

AWESOM-O schreef:
jambekkie schreef:
Waarom is dit een Bioweapon & Code Black Remix??
Ze hebben hem samen gemaakt onder de naam Bioweapon!
Zal wel een marketingsstuntje zijn.


Ik weet nog steeds niet waarom ze uit elkaar zijn, maar ik denk dat Code Black niet meer onder de naam Bioweapon wil vallen :)


Ze hebben deze track samen nog gemaakt onder de naam Bioweapon.
De naam Corey staat sowieso als credit op de track en hij zal er uiteraard gwn geld voor vangen, ook al is ie weg. Maar ik vind het erg raar dat ze de naam Code Black en Bioweapon apart neerzetten.
Aan de ene kant brengt het meer naamsbekendheid op voor Corey en kunnen ze zien dat Bioweapon definitief uit elkaar is. Dat zal het zijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 12:28 
 

jambekkie schreef:
AWESOM-O schreef:
jambekkie schreef:
Waarom is dit een Bioweapon & Code Black Remix??
Ze hebben hem samen gemaakt onder de naam Bioweapon!
Zal wel een marketingsstuntje zijn.


Ik weet nog steeds niet waarom ze uit elkaar zijn, maar ik denk dat Code Black niet meer onder de naam Bioweapon wil vallen :)


Maar ze hebben deze track samen nog gemaakt onder de naam Bioweapon.
De naam Corey staat sowieso als credit op de track en hij zal er uiteraard gwn geld voor vangen, ook al is ie weg.
Dus ik vind het erg raar dat ze de naam Code Black zo neerzetten.
Zal wel meer naamsbekendheid opbrengen.
Aan de ene kant brengt het naamsbekendheid op voor Corey en kunnen ze zien dat Bioweapon definitief uit elkaar is.

En Visions dan? ;) Your Argument is Invalid
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 12:29 
 
Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
En Visions dan? ;) Your Argument is Invalid


Ja, dat verhaal van Visions moet je maar ff uitleggen, want dat heb ik volgens mij gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 12:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Had Sam gevraagd op The Qontinent, hij zei dat deze nooit uit zou komen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Opgelost dus. Zo'n supergeweldige track vind ik het nou ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 12:44 
 
Hardtraxxer

Maar waarom zijn ze uit elkaar dan? Ik heb daar totaal niks van gehoord totdat ik ineens hoorde van Code Black
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 14:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee, doet me niks deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AWESOM-O schreef:
Maar waarom zijn ze uit elkaar dan? Ik heb daar totaal niks van gehoord totdat ik ineens hoorde van Code Black

algemeen/bioweapon-uit-elkaar-t17903.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is live echt geniete :D Lekker meezingen!
Toch wel leuke plaat en hoop dat er nog iets mee gebeurt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag in de Time-out gehoord lekker plaatje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 13:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Had Sam gevraagd op The Qontinent, hij zei dat deze nooit uit zou komen :(

Kon je het niet aan Wildstylez vragen? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 14:30 
 

Teun444 schreef:
Afgelopen zaterdag in de Time-out gehoord lekker plaatje ^^


Haha Time-Out echt lang niet meer geweest al is het in de buurt, echt een turkedisco geworden.

Overigens is dit plaatje best te doen, maar geweldig vind ik hem niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk zweefplaatje dit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Festuca schreef:
Had Sam gevraagd op The Qontinent, hij zei dat deze nooit uit zou komen :(

Kon je het niet aan Wildstylez vragen? :x


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Zygoma schreef:
Festuca schreef:
Had Sam gevraagd op The Qontinent, hij zei dat deze nooit uit zou komen :(

Kon je het niet aan Wildstylez vragen? :x


:lol:


Ik begrijp dat die Wildstylez grapjes leuk zijn, maar deze was ook gewoon echt verschrikkelijk slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Teun444 schreef:
Afgelopen zaterdag in de Time-out gehoord lekker plaatje ^^


Haha Time-Out echt lang niet meer geweest al is het in de buurt, echt een turkedisco geworden.

Overigens is dit plaatje best te doen, maar geweldig vind ik hem niet.



Ja klopt alleen dat is meer in die house zaal, hardstyle zaal valt het nog wel mee:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

Teun444 schreef:
Afgelopen zaterdag in de Time-out gehoord lekker plaatje ^^

klonk idd erg vet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gebeurd hier nog wat mee, of pas bij zoveel likes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 22:48 
 
Hardtraxx Elite

Fusionmania schreef:
Gebeurd hier nog wat mee, of pas bij zoveel likes?

Code Black reageerde op de vraag of Toca's Miracle nog komt :
Citaat:
Toca's miracle and other BWP tunes are coming, they will be here before the end of the year.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks