Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 19:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Focuz

Track(s): Focuz - The Game

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hier kan je lekker veel mee >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 12:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Focuz & Slim Shore, niet alleen focuz

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 13:07 
 
Hardtraxx Addict

rakkietakkie schreef:
Focuz & Slim Shore, niet alleen focuz


Nee hoor, gewoon Focuz - The Game.
Zo staat ie in ieder geval op het bureaublad van Zany :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 13:08 
 

Indeed een solo van Focuz
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 01:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Idd, heeft het zelf geupload en dit staat er onder: sneak preview of my new solo track being played by Slim Shore and The Pitcher at one of the most epic stages this year!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar is ie dan, dit maakt mijn dag!

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hee lekker zeg! doet me beetje denken aan een aantal jaren terug, good ol' days :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 20:25 
 
Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 20:38 
 
Hardtraxx Veteran

Sodeju wat brengt deze track toch een gevoel met zich mee! Maar na die opbouw komt het er alleen in de climax gewoon niet uit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 22:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De eerste 50 seconden hebben me echt verrast, wat een heerlijk gevoel zit daar in. Jammer dat dat in de rest van de track niet goed meer naar voren komt. Ook de kicks missen een hoop kracht. Jammer, had echt heel gaaf kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 01:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik merk dat deze gast zeker potentie heeft. Maar deze track doet me niks. Wel vet om eens lekker iets anders te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 02:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke luisterplaat, niks meer niks minder :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier had veeeeel meer ingezeten. Kicks, synth, alles is 't nét niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 18:18 
 
Donateur

Kro kindertijd kan dit prima gebruiken als soundtrack voor een of ander iets. Wat een kinderachtig prut deuntje en totaal niet Fusion waardig.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks