Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 20:29 
 
Hardtraxx Elite

Artiest: Focuz

Track(s): Burning

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 22:54 
 

Wat een lekker gevoel in deze plaat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 22:55 
 

Lekker plaatje weer, talentje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interessante plaat, een heel andere sound dan je nu meestal hoort. Voelt nog niet helemaal af en vol, maar dat kan ook aan de kwaliteit van de preview liggen. Benieuwd wat er met dit talent gaat gebeuren. Follow Me vond ik heel tof, Wauw kan ik ook wel hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 23:03 
 

Khadber schreef:
Interessante plaat, een heel andere sound dan je nu meestal hoort. Voelt nog niet helemaal af en vol, maar dat kan ook aan de kwaliteit van de preview liggen. Benieuwd wat er met dit talent gaat gebeuren. Follow Me vond ik heel tof, Wauw kan ik ook wel hebben.


Gaat naar Fusion, moet gek lopen wil dat niet gebeuren gezien de collabs met Slim Shore en X aantal Fusion platen die die draaid..
Zou me niet verbazen iig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals ben ik niet zo weg van. Voor de rest heerlijk plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 05:34 
 
Hardtraxx Newbie

JEFSKIII schreef:
Khadber schreef:
Interessante plaat, een heel andere sound dan je nu meestal hoort. Voelt nog niet helemaal af en vol, maar dat kan ook aan de kwaliteit van de preview liggen. Benieuwd wat er met dit talent gaat gebeuren. Follow Me vond ik heel tof, Wauw kan ik ook wel hebben.


Gaat naar Fusion, moet gek lopen wil dat niet gebeuren gezien de collabs met Slim Shore en X aantal Fusion platen die die draaid..
Zou me niet verbazen iig. :)


Als dit naar Fusion gaat, moet festuca naar ultra records xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 10:51 
 
Hardtraxx Elite

MouMou schreef:
JEFSKIII schreef:
Khadber schreef:
Interessante plaat, een heel andere sound dan je nu meestal hoort. Voelt nog niet helemaal af en vol, maar dat kan ook aan de kwaliteit van de preview liggen. Benieuwd wat er met dit talent gaat gebeuren. Follow Me vond ik heel tof, Wauw kan ik ook wel hebben.


Gaat naar Fusion, moet gek lopen wil dat niet gebeuren gezien de collabs met Slim Shore en X aantal Fusion platen die die draaid..
Zou me niet verbazen iig. :)


Als dit naar Fusion gaat, moet festuca naar ultra records xd


:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 15:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Khadber schreef:
Interessante plaat, een heel andere sound dan je nu meestal hoort. Voelt nog niet helemaal af en vol, maar dat kan ook aan de kwaliteit van de preview liggen. Benieuwd wat er met dit talent gaat gebeuren. Follow Me vond ik heel tof, Wauw kan ik ook wel hebben.


Gaat naar Fusion, moet gek lopen wil dat niet gebeuren gezien de collabs met Slim Shore en X aantal Fusion platen die die draaid..
Zou me niet verbazen iig. :)



Zo te zien mag jij echt je oren naar gaan kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Leuk sfeertje dat door het nummer heen loopt. Kan hem wel waarderen, z'n collab met Slim Shore was ook leuk. Alleen de vocalen vind ik storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 10:55 
 

Hannes schreef:
JEFSKIII schreef:
Khadber schreef:
Interessante plaat, een heel andere sound dan je nu meestal hoort. Voelt nog niet helemaal af en vol, maar dat kan ook aan de kwaliteit van de preview liggen. Benieuwd wat er met dit talent gaat gebeuren. Follow Me vond ik heel tof, Wauw kan ik ook wel hebben.


Gaat naar Fusion, moet gek lopen wil dat niet gebeuren gezien de collabs met Slim Shore en X aantal Fusion platen die die draaid..
Zou me niet verbazen iig. :)



Zo te zien mag jij echt je oren naar gaan kijken.


:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 01:04 
 
Hardtraxx Veteran

Geen vervelende plaat! Maar de kicks kunnen zeker beter..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 14:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

MouMou schreef:
JEFSKIII schreef:
Khadber schreef:
Interessante plaat, een heel andere sound dan je nu meestal hoort. Voelt nog niet helemaal af en vol, maar dat kan ook aan de kwaliteit van de preview liggen. Benieuwd wat er met dit talent gaat gebeuren. Follow Me vond ik heel tof, Wauw kan ik ook wel hebben.


Gaat naar Fusion, moet gek lopen wil dat niet gebeuren gezien de collabs met Slim Shore en X aantal Fusion platen die die draaid..
Zou me niet verbazen iig. :)


Als dit naar Fusion gaat, moet festuca naar ultra records xd

thx mo :thumbup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks