Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 12:43 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Floorcrusherz

Track(s): Psycho stylez (Neroz remix)

Sample/video:
https://www.facebook.com/photo.php?v=65 ... =2&theater

tot 02:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 14:44 
 
Hardtraxxer

Lekker bezig! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 13:40 
 
Hardtraxxer

Nee... gewoon nee! Als je dit al wilt remixen moet je wel iets beter je best doen ;) En volgens mij is dit ook een Bootleg toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heeft niks met het origineel te maken, van mij mag elk nummer wel een remix krijgen, maar luister zelf liever het origineel, die hoorde je toch nagenoeg al niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 14:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

M-bition schreef:
Nee... gewoon nee! Als je dit al wilt remixen moet je wel iets beter je best doen ;) En volgens mij is dit ook een Bootleg toch?


Dit dus, wat een slechte poging zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 16:53 
 
Hardtraxxer

eerst dacht ik... mm okay.. maar met de verneukte melodie was het over. Niet aan de heerlijke melodie komen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kon natuurlijk ook niet goed gaan dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 18:37 
 
Hardtraxx Addict

Remixen oké, maar als je dan een track als deze pakt neem je natuurlijk best een aardig risico. Ik denk dat ik deze ook in betere kwaliteit niet echt zal kunnen waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 18:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 01:38 
 
Artiest

Mensen, chiiiilll... ik wist dat het een gevaarlijke opgave was om deze track in een ander jasje te steken, dat velen het dan niet goed gelukt vinden vind ik natuurlijk jammer, misschien had ik er gewoon niet aan moeten beginnen ;)
Gewoon plaat de kast in en verder gaan met eigen spul :thumbup: (L)
Bovendien was het gewoon een test, ik ga niks met de track doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 01:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neroz schreef:
Mensen, chiiiilll... ik wist dat het een gevaarlijke opgave was om deze track in een ander jasje te steken, dat velen het dan niet goed gelukt vinden vind ik natuurlijk jammer, misschien had ik er gewoon niet aan moeten beginnen ;)
Gewoon plaat de kast in en verder gaan met eigen spul :thumbup: (L)
Bovendien was het gewoon een test, ik ga niks met de track doen.

Niet om het een of ander hoor, maar dit had je van tevoren kunnen weten. Dan kun je beter de goede elementen voor een eigen track gebruiken en evt zelfs de sample, dan komt het al beter over. In gevallen als deze is er toch geen meerwaarde aan te geven. Vaak vraag ik me toch af wat producers in dergelijke situatiws bezielt om aan een remix te beginnen die niet goed kan eindigen.

Wederom, niet om te bashen ofzo, maar het lijkt me vaak toch niet slimste zet
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 02:05 
 
Artiest

Heb je gelijk in, soms heb je iets in je hoofd zitten maar komt het toch achteraf niet helemaal goed tot z'n recht :)

Hoop dat ik jullie wel kan blij maken met m'n nieuwe release straks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 07:52 
 
Hardtraxx Veteran

Neem een voorbeeld aan Bass Modulators. Hun hebben Faster & Futher gewoon nagemaakt met hun eigen sounds. Melodie is hetzelfde, en daardoor wordt hij goed ontvangen. Al gebruik jij de Unleash Fury sounds, dezelfde melodie en een leuke intro kan hij een stuk beter ontvangen. Maar ik zet het origineel op, en daarna je laatste release! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 12:48 
 
Hardtraxxer

Neroz schreef:
Heb je gelijk in, soms heb je iets in je hoofd zitten maar komt het toch achteraf niet helemaal goed tot z'n recht :)

Hoop dat ik jullie wel kan blij maken met m'n nieuwe release straks :thumbup:



Neroz wtf ?!
Als jij gewoon van dit nummer een super chille remix wilt maken, met jouw eigen invloeden en sounds dan doe je dat toch lekker. Laat je niet beinvloeden door mensen op een forum.

En hoezo zou je niet een klassieker mogen remixen? De tijd verandert, en zo ook de sounds, en als jij lekker je eigen sound aan wilt meegeven moet je gewoon doen. Wat mensen op een forum zeggen zou je je geen reet van aan moeten trekken. Sta achter je eigen product! Ik vind het zelfs heel goed klinken.

Your remix, your creation, your sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Symbolism schreef:
Neroz schreef:
Heb je gelijk in, soms heb je iets in je hoofd zitten maar komt het toch achteraf niet helemaal goed tot z'n recht :)

Hoop dat ik jullie wel kan blij maken met m'n nieuwe release straks :thumbup:



Neroz wtf ?!
Als jij gewoon van dit nummer een super chille remix wilt maken, met jouw eigen invloeden en sounds dan doe je dat toch lekker. Laat je niet beinvloeden door mensen op een forum.


En het komt niet in je op dat hij dit zelf misschien al vind, omdat hij zegt er niks meer mee te doen?

Symbolism schreef:
En hoezo zou je niet een klassieker mogen remixen? De tijd verandert, en zo ook de sounds, en als jij lekker je eigen sound aan wilt meegeven moet je gewoon doen. Wat mensen op een forum zeggen zou je je geen reet van aan moeten trekken. Sta achter je eigen product! Ik vind het zelfs heel goed klinken.

Your remix, your creation, your sound.


Stel dat een schilder de Mona Lisa zou nemen en deze op eigen wijze gaat bewerken, denk jij dat veel mensen dit niet als heiligsschennis zouden zien? Natuurlijk zijn er geen wetten over wat mag en wat niet, maar op dezelfde manier mag iedereen hier ook zijn mening over uiten. Muziek, zoals vele kunstvormen, blijft vooral een gevoelskwestie en een plaat als Psycho Styles, zoals wel meer klassiekers, brengt nu eenmaal een bepaald gevoel naar boven, een gevoel dat bij een remix alleen maar wordt aangetast, hoe goed deze ook is. Eens in de zoveel tijd is er een remix die dat gevoel wél vast weet te leggen, maar dat is zeldzaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 13:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind dit nummer überhaupt geen klassieker. Het heeft een leuke melodie, maar daar houdt het ook wel op. Track is kwalitatief dramatisch en er valt dus genoeg te verbeteren met een remix. Aan de andere kant vind ik remixen van klassiekers waarbij de sterke punten in tact worden gelaten wel een beetje meeliften op het succes van die plaat. Wat dat betreft is het ook wel weer goed dat de melodie veranderd is, niet dat ik deze remix goed vind overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klassiekers ontstaan ook niet (per se) op basis van pure kwaliteit he. Net zoals niet de kwalitatief beste films, games en dergelijke niet per se het best blijven hangen, maar degenen die het lukt een bepaald gevoel (vaak zit hier ook een element van nostalgie tussen) op weten te roepen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 13:31 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Symbolism schreef:
Neroz schreef:
Heb je gelijk in, soms heb je iets in je hoofd zitten maar komt het toch achteraf niet helemaal goed tot z'n recht :)

Hoop dat ik jullie wel kan blij maken met m'n nieuwe release straks :thumbup:



Neroz wtf ?!
Als jij gewoon van dit nummer een super chille remix wilt maken, met jouw eigen invloeden en sounds dan doe je dat toch lekker. Laat je niet beinvloeden door mensen op een forum.


En het komt niet in je op dat hij dit zelf misschien al vind, omdat hij zegt er niks meer mee te doen?

Symbolism schreef:
En hoezo zou je niet een klassieker mogen remixen? De tijd verandert, en zo ook de sounds, en als jij lekker je eigen sound aan wilt meegeven moet je gewoon doen. Wat mensen op een forum zeggen zou je je geen reet van aan moeten trekken. Sta achter je eigen product! Ik vind het zelfs heel goed klinken.

Your remix, your creation, your sound.


Stel dat een schilder de Mona Lisa zou nemen en deze op eigen wijze gaat bewerken, denk jij dat veel mensen dit niet als heiligsschennis zouden zien? Natuurlijk zijn er geen wetten over wat mag en wat niet, maar op dezelfde manier mag iedereen hier ook zijn mening over uiten. Muziek, zoals vele kunstvormen, blijft vooral een gevoelskwestie en een plaat als Psycho Styles, zoals wel meer klassiekers, brengt nu eenmaal een bepaald gevoel naar boven, een gevoel dat bij een remix alleen maar wordt aangetast, hoe goed deze ook is. Eens in de zoveel tijd is er een remix die dat gevoel wél vast weet te leggen, maar dat is zeldzaam.



Als hij dat zelf al vind waarom heeft hij er dan een remix van gemaakt, en mocht hij de remix niet goed vinden zou je toch aannemen dat een producer er alles aan doet om het toch volgens zijn smaak te laten klinken.

Wat ik duidelijk probeer te maken is dat iedereen wel wat te vertellen heeft als je een track remixt. Ik vond het raar dat hij zelf niet achter zijn remix stond. Wat is het nut dan als je een plaat maakt, daarna draait en er niet achter staat. Wat betreft andere meningen heb ik geen problemen mee, een ieder kijkt er door een 'andere bril' heen.

Ik dwaal af van het topic: Ik vind dit een goede remix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

Symbolism schreef:
Wat is het nut dan als je een plaat maakt, daarna draait en er niet achter staat.

Gebeurt zo vaak hoor, dat heeft Ran-D met Fanatics, Tartaros ook met een track en zo zijn er nog veel meer artiesten die een track maken, maar hem daarna niet meer draaien omdat ze het niet goed genoeg vinden. Het is namelijk geen schande als je zelf kritisch ben op je product, zo hou je de maatstaf hoog en blijf je vernieuwend. Daar zou TNT bijvoorbeeld nog wat van kunnen leren.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks