Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 16:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Artiest: Festuca

Track(s): The Limits

[b]Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:50 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Klinkt goed man, goed op weg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thabomb schreef:
Festuca schreef:
Artiest: Festuca

Track(s): The Limits

Sample/video:

Tnx, de eerste kon ik niet lezen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee, dit klinkt weer echt helemaal nergens naar. Kick is veel te overstuur en de melodie is weer zo random en gevoelloos als wat. De vocalen zijn onverstaanbaar en slaan nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 16:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Haha wat een haat. Je kan ook rekening houden met hoe lang iemand bezig is en wat diegene heeft bereikt in die periode. Want zover ik weet gaat festuca heel erg vooruit en ik vind het ook erg goed klinken. Die sounds in de intro zijn echt leuk gedaan van links naar rechts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind geen enkele van zijn producties release-waardig tot nu toe, en ik vind dat hij veel te vroeg is begonnen met releasen, dus nee, daar houd ik liever geen rekening mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mid-intro/outro klinkt best gaaf, climax vind ik niet veel aan. Je bent in elk geval goed op weg! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot de climax wederom weer best te doen. Climax synth is niet interessant, melodie gaat nog wel. En inderdaad de kicks zijn ook niet zo goed, vooral als ze pitchen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 18:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Volgens mij vindt jij de Atmozfears/Inner heat stijl wel vet jesse. dit lijkt er erg op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 18:53 
 
Hardtraxxer

je melodie en lead haalt de kracht helemaal weg, tot daar vond ik hem wel nice :) ben van mening dat je hier meer uit kunt halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:21 
 
Hardtraxx Newbie

Luxion schreef:
je melodie en lead haalt de kracht helemaal weg, tot daar vond ik hem wel nice :) ben van mening dat je hier meer uit kunt halen


+1 hier haal je veel meer uit (Y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

goed nummer :thumbsup:
ga zo door :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 16:33 
 
Hardtraxx Elite

The Venator schreef:
Volgens mij vindt jij de Atmozfears/Inner heat stijl wel vet jesse. dit lijkt er erg op :D


lijkt er totaal niet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 17:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

:D
Lekker nummer, de noten van de melodie halen wel het tempo eruit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 17:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
:D
Lekker nummer, de noten van de melodie halen wel het tempo eruit :(

Thx, heb gekozen voor een ''emotionele'' melodie, is idd wat rustiger :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks