Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 18:38 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Festuca & Sub Zero Project vs X-System

Track(s): In The Shadows

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 02:49 
 
Hardtraxxer

Lekker plaatje! :thumbup: je heb veel platen tegenwoordig met de naam Shadow! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 11:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
Lekker plaatje! :thumbup: je heb veel platen tegenwoordig met de naam Shadow! :P

thx! haha ja als het dan toch duister moet zijn! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 13:34 
 
Hardtraxxer

zeker een lekkere plaat! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 13:54 
 
Hardtraxxer

_0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 15:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slechte kicks :thumbdown: veel te veel sub. Voor de rest klinkt het wel leuk.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks