Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Artiest: Festuca

Track(s): Sounds of Spring

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Erg gave track! Sounds beginnen steeds dikker te klinken in je track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kicks zijn vals als ze omhoog gaan, verder wel leuk plaatje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
kicks zijn vals als ze omhoog gaan, verder wel leuk plaatje ;)


Niet met je eens. De kick klink perfect bij deze track, lekker speels hoe het overloopt.

Goed gedaan hoor Festuca :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
kicks zijn vals als ze omhoog gaan, verder wel leuk plaatje ;)

Niet vals, eerder een verkeerde toonhoogte genomen. Dat hoeft niet altijd vals te zijn, maar klinkt dan gewoon minder mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 21:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thx mensen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

Vette track hoor! Heeft echt een 2008/2009 feeling! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg lekker. Je gaat met sprongen vooruit :D
Heb er wel vertrouwen in dat je een best grote artiest kan worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 01:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Erg gave track! Sounds beginnen steeds dikker te klinken in je track :)


Zeker weten! Goed bezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:55 
 
Hardtraxx Elite

Vogels ftw
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 15:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Melodie vind ik erg vet! Heel spijtig van de kicks. Een beetje "zuiverder" klinkende kicks en je hebt echt een vette track!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks