Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 21:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Artiest: Project-X

Track(s): Your Shining

Sample/video:
Binnenkort free release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eigen productie topique? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt zeker niet slecht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
eigen productie topique? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
eigen productie topik? >.<


We spreke hier nederlands ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 21:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Topik is ook geen Nederlands. Het is onderwerp of topic. -.-
En spreke is met een n op het eind en Nederlands schrijf je met een hoofdletter.
En zinnen eindig je met een punt.

En Festuca presents... >.<
Artiesten gebruiken presents, zodat ze upcoming artiesten wat meer bekendheid kunnen geven.
En zover ik weet heb jij die bekendheid zelf niet eens xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 21:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

het klinkit echt top! maar heb het idee dat ik naar Lasgo zit te luisteren door die vocal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardig goede track, vind alleen de vocal iets te hoog.

Is Project-X trouwens jij alleen, of samen met iemand anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 22:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Topik is ook geen Nederlands. Het is onderwerp of topic. -.-
En spreke is met een n op het eind en Nederlands schrijf je met een hoofdletter.
En zinnen eindig je met een punt.

En Festuca presents... >.<
Artiesten gebruiken presents, zodat ze upcoming artiesten wat meer bekendheid kunnen geven.
En zover ik weet heb jij die bekendheid zelf niet eens xd

Haha you made my day :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vocal is zooooo gruwelijk. :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 23:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Topik is ook geen Nederlands. Het is onderwerp of topic. -.-
En spreke is met een n op het eind en Nederlands schrijf je met een hoofdletter.
En zinnen eindig je met een punt.

En Festuca presents... >.<
Artiesten gebruiken presents, zodat ze upcoming artiesten wat meer bekendheid kunnen geven.
En zover ik weet heb jij die bekendheid zelf niet eens xd

Alsof dat wat uitmaakt XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 14:20 
 
Hardtraxxer



:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 14:58 
 

Klinkt best dik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die hoogste kick :sick:


Verder is 't best goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 17:45 
 
Hardtraxx Newbie

mooi gedaan !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MovingMadness schreef:
Klinkt best dik :)


Hier hetzelfde :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 18:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik weet zeker dan Wildstylez je geholpen heeft.

Haha sorry, kan er niet mee ophouden. Maar on a serious note, goed gedaan! Klinkt lekker, de mastering mag wat beter maar het zit goed in elkaar, echt mijn complimenten. Zou deze best draaien in het begin van de avond als de mastering wat beter is. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt goed zeg :D respect!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks