ThaBomba. schreef:
Basshunterzz schreef:
ThaBomba. schreef:
Wat ik me afvraag.. die gasten met q-base tasjes en defqon truitjes, zouden die op een feest in Zweden wel als stoer gezien worden?
Waarom zouden die gasten graag willen dat ze stoer worden gevonden? Laat ze lekker hun merchandise dragen als ze dat willen...
Daar lijkt het wel aardig op toch? Speciaal je trui zo vouwen en om je middel knopen zodat "Defqon" perfect te lezen is. Je gaat mij niet vertellen dat ze dat doen omdat ze het nou per se mooi vinden. Hier is wekelijks een hardstyle feest maar in Zweden is dat niet het geval. Dus ik vraag mij oprecht af of zij daar door hun stoere kleertjes als elite worden gezien. Verder moeten ze lekker zelf weten dat ze er mee lopen hoor, sorry als ik je kledingstijl aanval.
Hoezo heeft dat met stoer doen te maken dan? Is toch gewoon een vorm van je identiteit uitdragen? Als jij fan bent van Delete en je koopt een delete shirt is dat om te laten zien dat je een Delete fan bent. Zij vinden Q-Dance blijkbaar de bom, wellicht wat minder ingelicht dan mensen uit Nederland (dat er nog andere organisaties zijn) en denken dus dat Q-Dance godlike is. Prima toch, ook een soort van "fans".