Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 11:08 
 
Hardtraxxer

Artiest: Festuca

Track(s): Let The Monsters Free

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 11:50 
 
Artiest


Festuca - Let The Monsters Free @ 15.05
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik me afvraag.. die gasten met q-base tasjes en defqon truitjes, zouden die op een feest in Zweden wel als stoer gezien worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
Wat ik me afvraag.. die gasten met q-base tasjes en defqon truitjes, zouden die op een feest in Zweden wel als stoer gezien worden?


Waarom zouden die gasten graag willen dat ze stoer worden gevonden? Laat ze lekker hun merchandise dragen als ze dat willen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
ThaBomba. schreef:
Wat ik me afvraag.. die gasten met q-base tasjes en defqon truitjes, zouden die op een feest in Zweden wel als stoer gezien worden?


Waarom zouden die gasten graag willen dat ze stoer worden gevonden? Laat ze lekker hun merchandise dragen als ze dat willen...


Daar lijkt het wel aardig op toch? Speciaal je trui zo vouwen en om je middel knopen zodat "Defqon" perfect te lezen is. Je gaat mij niet vertellen dat ze dat doen omdat ze het nou per se mooi vinden. Hier is wekelijks een hardstyle feest maar in Zweden is dat niet het geval. Dus ik vraag mij oprecht af of zij daar door hun stoere kleertjes als elite worden gezien. Verder moeten ze lekker zelf weten dat ze er mee lopen hoor, sorry als ik je kledingstijl aanval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekkere plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Basshunterzz schreef:
ThaBomba. schreef:
Wat ik me afvraag.. die gasten met q-base tasjes en defqon truitjes, zouden die op een feest in Zweden wel als stoer gezien worden?


Waarom zouden die gasten graag willen dat ze stoer worden gevonden? Laat ze lekker hun merchandise dragen als ze dat willen...


Daar lijkt het wel aardig op toch? Speciaal je trui zo vouwen en om je middel knopen zodat "Defqon" perfect te lezen is. Je gaat mij niet vertellen dat ze dat doen omdat ze het nou per se mooi vinden. Hier is wekelijks een hardstyle feest maar in Zweden is dat niet het geval. Dus ik vraag mij oprecht af of zij daar door hun stoere kleertjes als elite worden gezien. Verder moeten ze lekker zelf weten dat ze er mee lopen hoor, sorry als ik je kledingstijl aanval.


Hoezo heeft dat met stoer doen te maken dan? Is toch gewoon een vorm van je identiteit uitdragen? Als jij fan bent van Delete en je koopt een delete shirt is dat om te laten zien dat je een Delete fan bent. Zij vinden Q-Dance blijkbaar de bom, wellicht wat minder ingelicht dan mensen uit Nederland (dat er nog andere organisaties zijn) en denken dus dat Q-Dance godlike is. Prima toch, ook een soort van "fans".
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Persoonlijk vind ik het als je merchandise van een artiest draagt net iets anders. Die bestel je namelijk online en laat daarmee zien dat je die bepaalde artiest erg tof vindt, maar niet per se dat je tot de elite behoort. Als je met een Defqon trui of Q-Base tas of een arm vol met bandjes van 15 verschillende feesten rondloopt heb je deze hoogstwaarschijnlijk verkregen op het feest zelf. Dus ik zie het meer van "kijk eens waar ik allemaal wel niet geweest ben, aanbid me" statement. Maar goed dat is slechts mijn visie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Lekker plaatje :)


Tijdje geleden dat we een nieuw Festuca plaatje hebben gehoord.. nicee :thumbup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks