Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 16:07 
 
Hardtraxxer

Artiest: Festuca

Track(s): Intensity



@25.29
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 16:08 
 
Hardtraxxer

Een en al euforie en energie :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 03:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Deze gaat Intensity heten! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wow, erg lekker man! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 12:29 
 
Hardtraxx Veteran

Melodie doet me aan een andere track denken, maar dat maakt niet uit.

Heerlijke plaat weer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 13:23 
 
Hardtraxx Addict

Mitzinator schreef:
Melodie doet me aan een andere track denken, maar dat maakt niet uit.

Heerlijke plaat weer :loving:


Inderdaad, aan een anthem.

Maar idd lekker plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus wat een lead. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Deze gaat Intensity heten! :D


En die andere tba? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 14:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Festuca schreef:
Deze gaat Intensity heten! :D


En die andere tba? ^^

Moet ik nog ff verzinnen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt een beetje op Can't help it, erg lekker dus! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 16:21 
 
Hardtraxx Newbie

Joeyvg schreef:
Mitzinator schreef:
Melodie doet me aan een andere track denken, maar dat maakt niet uit.

Heerlijke plaat weer :loving:


Inderdaad, aan een anthem.

Maar idd lekker plaatje :)


Code Black & Atmozfears - Accelerate heeft die wel wat van weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 19:17 
 
Hardtraxxer

Lekker plaatje maar de tering wat lijkt die melodie op een andere track... kan er alleen even niet op komen welke het is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThomasW schreef:
Lekker plaatje maar de tering wat lijkt die melodie op een andere track... kan er alleen even niet op komen welke het is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 19:30 
 
Hardtraxxer

ThomasW schreef:
Lekker plaatje maar de tering wat lijkt die melodie op een andere track... kan er alleen even niet op komen welke het is...

Noisecontrollers - Unite :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

bob marok schreef:
ThomasW schreef:
Lekker plaatje maar de tering wat lijkt die melodie op een andere track... kan er alleen even niet op komen welke het is...

Noisecontrollers - Unite :P

Die ja. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

the resemblance is uncanny :P

Maar toch lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 22:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat. Supervette sounds, melodie en intro.

Even een (kut)vraagje aan Festuca: de melodie en een paar sounds lijken idd op Noisecontrollers - Unite. Wat vind je ervan dat die vergelijking gemaakt wordt? Heb je die track als inspiratie gebruikt, is het toeval, had je het zelf nog niet bedacht/gehoord? Doet het af aan je gevoel van trots zijn op je productie (als in "damnit, het is niet nieuw")?

Deze vragen zijn puur uit interesse. Zoals gezegd vind ik het een vette plaat. Kijk er net zo naar uit als naar Can't Help It, maar ben gewoon benieuwd hoe de artiest zelf tegen dit soort vergelijkingen aankijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 11:26 
 

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 16:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Heerlijke plaat. Supervette sounds, melodie en intro.

Even een (kut)vraagje aan Festuca: de melodie en een paar sounds lijken idd op Noisecontrollers - Unite. Wat vind je ervan dat die vergelijking gemaakt wordt? Heb je die track als inspiratie gebruikt, is het toeval, had je het zelf nog niet bedacht/gehoord? Doet het af aan je gevoel van trots zijn op je productie (als in "damnit, het is niet nieuw")?

Deze vragen zijn puur uit interesse. Zoals gezegd vind ik het een vette plaat. Kijk er net zo naar uit als naar Can't Help It, maar ben gewoon benieuwd hoe de artiest zelf tegen dit soort vergelijkingen aankijkt.

Thanks! Dit is de eerste keer dat ik lees dat ie daar op lijkt, ik zal dat soort dingen nooit bewust doen, zonder dat je het door hebt kan iets ergens op gaan lijken tegenwoordig, omdat er simpelweg zoveel tracks zijn, haha.
En ik hoor het zelf ook niet, maar dat kan natuurlijk komen omdat ik 'm zelf gemaakt heb!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 11:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Thanks! Dit is de eerste keer dat ik lees dat ie daar op lijkt, ik zal dat soort dingen nooit bewust doen, zonder dat je het door hebt kan iets ergens op gaan lijken tegenwoordig, omdat er simpelweg zoveel tracks zijn, haha.
En ik hoor het zelf ook niet, maar dat kan natuurlijk komen omdat ik 'm zelf gemaakt heb!

Dank voor je eerlijke antwoord. Je hebt misschien wel gelijk dat enige overeenkomsten niet te voorkomen zijn. :)

Hoe dan ook, het mag me misschien wel een beetje bekend voorkomen, maar fuaark, het is echt een lekker nummer! :love: Wat een energie. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

echt vet nummer! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 14:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vette track. Heerlijke melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melo lijkt heel erg op een Noisecontrollers track..

Wel erg nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 17:06 
 

p-stylez schreef:
Melo lijkt heel erg op een Noisecontrollers track..

Wel erg nice!


Zie 4 reacties boven jouw post :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
p-stylez schreef:
Melo lijkt heel erg op een Noisecontrollers track..

Wel erg nice!


Zie 4 reacties boven jouw post :D


:x :surrender:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks